loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 231 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

آرانی معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ازآنجا که دانشگاه شریف در مسیر پررفت وآمدی (از مهاجران و افراد عادی) همچون میدان آزادی قراردارد، بحث زورگیری و خفت گیری در مسیرهای دانشجویان(هرچند برای تمام افراد و نقاط شهر ممکن است) به دلیل همراه داشتن تجهیزات مختلف مثل لپ تاپ بیشتر مطرح می شود.

وی بیان کرد: لذا چند سالی است که حضور کانکس های نیروی انتظامی در مسیر خوابگاه تا دانشگاه برای تامین امنیت بیشتر دانشجویان وجود دارد.

معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به همکاری دوره ای با نیروی انتظامی گفت: آمار زورگیری از دانشجویان با وجود همکاری نیروی انتظامی بسیارکاهش یافته اما چون این آمار هنوز به صفر نرسیده همچنان جلسات فصلی و سالانه برای تامین امنیت دانشجویان برقرار می شود.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه دانشجویان هم همین بوده، اعلام کرد: هرچقدر تعداد کانکس های نیروی انتظامی بیشتر باشد طبیعتا احساس امنیت هم بیشتر می شود، لذا در مسیرهای مختلف خوابگاه تا دانشگاه (معمولا خوابگاهها در شعاع 1.5 کیلومتری دانشگاه قراردارند) از جمله زیرگذر شیخ فضل الله، میدان تیموری یا چهارراه طرشت کانکسهایی مسئولیت تامین امنیت را برعهده دارند.

آرانی گفت: تعداد کانکسهای نیروی انتظامی بسته به ظرفیت و نیروی آنها در هر دوره ممکن، است متفاوت باشد اما طبیعتا در دوره هایی که تعداد این نیروها بیشتر بوده امنیت بصورت جامعتر برقرار شده است.

معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه برحسب مطالبه دانشجویان و احساس وجود برخی نقاط شهری پرخطر برای آنها، احتمالا تعداد کانکس ها تقویت شود، تصریح کرد: خوشبختانه این دانشگاه با کلانتری 118 ستارخان و کلانتری غرب تهران هماهنگی خوبی دارد و آنها بسته به اینکه کدام نقطه شهر مهمتر است جهت پوشش دهی نیروهایی را مستقرمی کنند، البته در برخی از این محله ها و نقاط، گشت نیروی انتظامی نیز حضور دارد.

وی یادآور شد: جز خوابگاه شهرک دانشگاه و شهرک بیمه در ساعت خاص (بیرون از منطقه دانشگاه شریف هستند)، بقیه خوابگاهها برای مسیر تا دانشگاه سرویس ندارند و تنها در ایام امتحانات که بعضا دانشجویان تا ساعات دیروقتی از شب در دانشگاه مانده و درس می خوانند، برایشان سرویس مهیا می شود.

به گفته آرانی خوابگاهها معمولا نزدیک مترو هستند و دانشجویان از نظر رفت و آمد مشکلی را ندارند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی