loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
alisoleimany بازدید : 493 یکشنبه 14 بهمن 1397 نظرات (0)
وقت را غنيمت دان آن قدَر که بتواني!

«خيلي بي‌انصافيد». با بغض و عصبانيت اين جمله را گفت و بعد سرش را پايين انداخت و با حرص کتابش را ورق زد. در ابتدا از اين همه صراحت و عصبانيت جا خوردم، اما به روي خودم نياوردم و پرسيدم: «حالا چرا بي‌انصاف؟!» در حالي که چهره‌اش از خشم برافروخته شده بود گفت: «چون درکمون نمي‌کنيد ...

alisoleimany بازدید : 643 یکشنبه 14 بهمن 1397 نظرات (0)

موسسه علمی آموزشی همشاگردی با همکاری گروه آموزشی آلم :

کنکوری های 98

فایل صوتی : هنوز هم فرصت باقی ست …

( ویژه ی داوطلبین ناامید آزمون سراسری ۱۳۹۸ )

مشاور تحصیلی : استاد علی سلیمانی

alisoleimany بازدید : 892 چهارشنبه 29 شهریور 1396 نظرات (0)
برای موفقیت، بهانه بی بهانه
 

ما در عصر طلایی بشر زندگی می‌کنیم. در هیچ برهه‌ای از زمان مانند امروز، برای رسیدن به آنچه که توانایی‌اش را دارید فرصت و امکانات وجود نداشته است.
شما می توانید بقیه ی عمرتان را با استفاده از این مقاله ، به موفقیت و خوشبختی بیشتر دست یابید .

این مقاله ، ۱۲ ایده ی اصلی را به شما پیشنهاد می کند :
۱- تفکر خود را تغییر دهید. طرز فکر شما درباره ی خودتان، توانایی هایتان و استعدادتان، تعیین کننده‌ی آنچه که امروز هستید و آنچه که در آینده خواهید بود می باشد. خوشبختانه، خودپنداری شما اکتسابی است. یعنی با کنترل کامل واژه‌ها، تصاویر و ایده‌هایی که وارد ذهن‌تان می‌شوند، می‌توانید کنترل کامل آینده‌ی خود را در دست بگیرید.

آلم بازدید : 323 شنبه 20 خرداد 1396 نظرات (0)

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دانشگاه‌آزاداسلامی علی مازوجی دانشیار گروه زیست‌شناسی واحد رودهن دانشگاه آزاد، گفت: این شرکت که در حوزه گیاهان دارویی فعالیت می‌کند با هدف تولید داروهای گیاهی بومی و خودرو در ایران راه‌اندازی شد و تاکنون موفق به تولید چهار محصول شده است.

alisoleimany بازدید : 333 دوشنبه 01 خرداد 1396 نظرات (0)
ماه رمضان، فرصتي براي آمادگي بيشتر

امسال داوطلبان آزمون سراسري و دانش‌آموزان سال سوم متوسطه توجهي ويژه دارند؛ زيرا امتحانات نهايي داوطلبان آزمون سراسري در ماه رمضان برگزار مي­شود و بعد از ماه رمضان نيز آزمون سراسري برگزار مي گردد؛ از همين رو، اين ماه آخر براي مطالعه و مرور مطالب درسي اهميت بسياري دارد و دانش‌آموزان سال سوم نيز بايد اکثر امتحانات نهايي خود را در اين ماه مبارک برگزار کنند؛ به همين خاطر، توجه به نکاتي چند که در ذيل مي‌آيد، براي دانش‌آموزان سال سوم و چهارم دبيرستان و همچنين کنکوري‌ها  اهميت بسياري دارد.

رمضان، ماه برکت­ها و مهرباني­ها

پيش از هر چيز توجه داشته باشيد که تمام اعمال و کارهاي شما در ماه مبارک رمضان، رنگ و بوي عبادي دارد؛ بخصوص آنکه پيامبر اکرم (ص) فرمودند: «محبوب‏ترين شما نزد من آناني هستند که اوقات خود را به علم آموزي اختصاص مي­دهند»؛ پس از افت تحصيلي نترسيد و با تلاش و توکل به پيش برويد و توجه داشته باشيد که اين ماه و شرايط گرسنگي، تشنگي و خستگي که برايتان به وجود مي‌آيد، باعث مي‌شود تا شما آمادگي آزمون در شرايط سخت و پيش بيني نشده را داشته باشيد. شما با مطالعه و آزمون دادن در ماه رمضان، فرا مي‌گيريد که چگونه در آزمون سراسري اگر دچار اضطراب شديد، مطالب را فراموش کرديد، انرژي کافي نداشتيد و … از پس آزمون برآييد. 

آلم بازدید : 353 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

به فرایند تشکیل و حرکت ماگما و تبدیل آن به سنگ آذرین، فعالیت ماگمایی یا ماگماتیسم (انگلیسی: Magmatism) گفته می‌شود.
به عبارت دیگر، ماگماتیسم فرایند قرارگیری ماگما بر روی سطح یا لایه‌های بیرونی یک سیاره زمین‌سان است که طی آن ماگما به شکل سنگ آذرین سخت و جامد می‌شود. آتشفشان‌خیزی اصطلاحی برای ماگماتیسم سطحی است.

آلم بازدید : 301 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

سنگ‌های آذَرین در زمین‌شناسی به سنگ‌های حاصل از انجماد مواد مذاب می‌گویند. سنگ‌های آذرین به دو بخش سنگ‌های آذرین درونی و سنگ‌های آذرین بیرونی تقسیم می‌شوند. سنگ‌های آذرین بیرونی حاصل فرایند آتشفشانی و بیرون ریختن مواد مذاب از دهانهٔ آتشفشان‌است اما سنگ‌های آذرین درونی حاصل فرایند ماندن ماگما در آشیانه و سرد شدن آهستهٔ آن‌است.

آلم بازدید : 477 سه شنبه 15 فروردین 1396 نظرات (0)

کمبود خواب
با وجود مشغله کاری زیاد به موقع خوابیدن کمی سخت است اما کودکان حتی نوجوانان، روزانه به ۹ ساعت خواب نیاز دارند. نتایج بررسی ها نشان می دهد، کودکانی که بیشتر می خوابند عملکرد بهتری در مدرسه دارند. کودکانی که کمبود خواب دارند، همیشه حالت خواب آلودگی دارند و اغلب بیش از حد فعال و بی قرارند. برای این که آنها یک خواب کامل داشته باشند، قبل از خواب نگذارید با دستگاه های الکترونیکی بازی کنند. بهتر است اتاق خواب را تاریک کنید.

آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20

تعداد صفحات : 47

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی