loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 286 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي وزارت علوم، در اين مراسم دكتر عبدالحسين فريدون مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی اظهار داشت: دكتر نصيري قيداري در مدت تصدي اين مسئوليت تعاملات مفيدي با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي داشتند كه جاي تقدير و تشكر دارد و با زحمات شبانه روزي بسياري از تلاطم‌هاي پيش رو را كم كردند و در زمينه تنظيم لوايح و قوانين نيز  ساماندهي خوبي ايجاد شد.

وي ضمن تشكر از دكتر روشن به عنوان ادامه دهنده راه دكتر نصيري گفت: اميد است ايشان در مسيري كه تا اندازه اي هموار شده وزارتخانه را كمك كنند.

دكتر فريدون ساماندهي آموزش عالي را يكي از مسائل مهم فراروي وزارت علوم برشمرد و تصريح كرد: آموزش عالي در سال‌هاي اخير بسيار توسعه يافته و نياز به ساماندهي دارد و بايد در بحث كيفيت قدم‌هاي اساسي برداريم‌.

وي با بيان اينكه در بحث كميت و كيفيت نياز به برنامه ريزي داريم خاطرنشان كرد: برنامه ششم توسعه در دست تدوين است و برنامه شركت هاي دانش بنيان و بحث هاي فناوري نياز به قوانين و مقررات جديد دارد و بايد قدم هاي اساسي در اين زمينه برداشته شود و اميدواريم دكتر روشن با تجربياتي كه دارند و با سوابق و ارتباط با حوزه هاي مختلف در حل اين مسائل ما را ياري كنند.

مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم در خاتمه ضمن تشكر از همكاري همه كساني كه در اين حوزه بخصوص نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و معاونان پارلماني دستگاه‌هاي مختلف كه مديران و همكاران حوزه پارلماني ياري كردند اظهار داشت: اميد است اين تلاش، كوشش و همكاري كماكان ادامه يابد و در ادامه قدم هاي اساسي در توسعه علم، ايجاد دانشگاه هاي كارآفرين و شركت هاي دانش بنيان برداريم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی