loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 474 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

کلهرود روستایی محلی از توابع بخش مرکزی شهرستان برخوار و میمه در استان اصفهان است. در این روستا طبیعت بکری وجود دارد و باغات بسیار زیبایی احداث شده است. همچنین این روستا در محور طول یک رودخانه فصلی قرارگرفته و دارای قنات‌ها و آب‌های زیرزمینی است که روستا را بسیار با طراوت و شاداب کرده است.

آلم بازدید : 401 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

ابوالفضل بهنیافر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با بررسی از تصاویر و مستندات ارسالی به گروه زمین شناسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد فسیل دو کفه ای کشف شده متعلق به دوره زمین شناسی میانه زیستی (مزوزوئیک) است.

آلم بازدید : 343 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، حسین عباس زاده سرپرست هیأت گمانه زنی در محوطه جلوخان آرامگاه فردوسی این خبر را اعلام و تصریح کرد که این طرح با هدف بررسی علمی و باستان شناسی و لایه نگاری این منطقه انجام شد.

آلم بازدید : 423 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

کتاب «جاذبه‌های طبیعی گیلان (3)» از سری کتاب‌های دانشنامه فرهنگ و تمدن گیلان است که به تازگی منتشر شده است.

محمد پرحلم معاون فرهنگی هنری حوزه هنری گیلان به خبرنگار ایسنا در گیلان گفت: کتاب «جاذبه‌های طبیعی گیلان (3)» از سری کتاب‌های دانشنامه فرهنگ و تمدن گیلان به نویسندگی دکتر محمد دهدار درگاهی و نیما فرید مجتهدی به همت حوزه هنری گیلان توسط انتشارات فرهنگ ایلیا منتشر شده است. این کتاب جلد سوم از مجموعه جاذبه‌های طبیعی گیلان است که به موضوع گیاهان، جانوران و مناطق حفاظت‌شده همراه با موقعیت جغرافیایی می‌پردازد.

آلم بازدید : 392 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

مهرماه امسال بود که پل طبیعت، اولین پل صرفا پیاده رو در ایران به بهره‌برداری رسید و بوستان آب و آتش را به پارک جنگلی طالقانی متصل کرد. این پل یکی از زیباترین سازه‌هایی است که حداقل در تهران احداث شده است و بازدید از آن به شهروندان توصیه می‌شود.

آلم بازدید : 360 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

براساس آمارهای ارائه شده سالانه بالغ بر 10 میلیون گردشگر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی، مذهبی، باستانی و طبیعی اردبیل بازدید می کنند.رقمی که با افزایش تبلیغات و گام های موثر توسعه گردشگری در سال های اخیر روند روبه رشدی را داشته است.

آلم بازدید : 414 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

ماهنشان نام منطقه ای است در جنوب غربی استان زنجان که در فاصله حدود 100 کیلومتری از این شهر قرار گرفته است ماهنشان شهری پر رمز و راز است که چند هزار سال پیش محل حکمرانی قوم ماد بوده است این شهر آثار و بناهای تاریخی و مذهبی و طبیعی زیادی را در دل خود جای داده است

آلم بازدید : 343 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

استان کردستان با داشتن شرایط متفاوت جغرافیایی و فرهنگی همواره مورد بازدید گردشگران و مسافران در فصول مختلف سال قرار می گیرد که بخش سارال شهرستان دیواندره نیز از دیگر نقاط دیدنی استان است که دارای چشم اندازهای طبیعی و گردشگری وصف ناپذیر به ویژه در فصل بهار است.

آلم بازدید : 353 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

در شمال شرق پایتخت، در دل جنگل لویزان بهشتی دیدنی با مساحت 23 هکتار برای پرندگان ساخته شده است که قدم زدن در این بهشت در حالی که آواز کبک‌ها و جوجه غازها با تو همگام می‌شوند در روزهای بهاری بسیار دل‌انگیز خواهد بود.

آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی