loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 226 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

علیرضا شوکتی رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: پس از ماهها پیگیری موافقت نامه تشکیل اتحادیه کشوری خوابگاهداران غیر دولتی کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر و ابلاغ شد.

وی افزود: کلیات طرح پیشنهادی خوابگاهداران غیر دولتی در خصوص تامین نیاز و رفع مشکلات این خوابگاهها در سراسر کشور پس از تصویب نهایی ابلاغ شد  که طبق دستورالعمل مربوطه اعضای هیات موسس باید در مدت 2 ماه نسبت به ارایه مدارک کامل و جهت صدور مجوز نهایی اقدام کنند.
شوکتی موافقت نامه را به شرح زیر اعلام کرد:

کلیات طرح پیشنهادی ارائه شده بررسی و تشکیل اتحادیه مورد درخواست مشروط  به رعایت مشخصات مذکور در کلیات طرح و ضوابط قانونی مربوطه با مشخصات ذیل بلامانع می گردد.

مقتضی است طبق دستورالعمل مربوطه نسبت به انجام مراحل و تشریفات قانونی تشکیل اتحادیه حداکثر ظرف مدت دو ماه از تاریخ صدور این موافقتنامه اقدام و مدارک لازم را جهت بررسی و صدور مجوز به این اداره کل ارائه کنند.

بدیهی است این موافقت نامه جهت انجتم مراحل تاسیس صادر شده و پس از انقضا مهلت مقرر در صورت تمدید این دفتر معتبر خواهد بود. صدور این موافقت نامه تعهدی برای اداره کل جهت اختصاص تسهیلات بانکی ایجاد نمی کند و متقاضیان متعهد تامین منابع مالی برای اجرای طرح خود هستند.
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی