loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 211 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

محمد حسین کفراشی مدیر کل سازمان امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان از ثبت‌نام بیش از 230 هزار دانش‌آموز خبر داد و گفت: این تعداد ثبت‌نام در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی ثبت‌نام در تمامی مقاطع با دقت مورد توجه قرار گرفته، اظهار کرد: در 2 سال اخیر بیش از 70 درصد ایثارگران در مدارس حضور پیدا کرده‌اند که با اهداف تعیین شده سازمان کاملا هماهنگی دارد.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: با توجه به فرایند انجام شده برای ثبت‌نام تاکنون هیچ شکایتی از خانواده‌های جانبازان، ایثارگران و شهدا اعلام نشده البته در ثبت‌نام میان‌پایه‌ها مشکلاتی وجود دارد که با ورود اطلاعاتی به سامانه سجا این مشکل رفع می‌شود.

کفراشی ادامه داد: حسن سامانه سجا در مشخص شدن تعداد ثبت‌نامی در هر منطقه کشور و با احتساب میزان ایثارگری در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان ثبت‌نام است.

وی گفت: با توجه به عملکرد مثبت سامانه ثبت‌نامی در نظر گرفته شده برای مدارس شاهد امیدواریم برای تمامی پایه‌ها در سال تحصیلی جدید این سامانه مورد استفاده قرار گیرد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی