loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 291 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

علی خاکی صدیق رییس دانشگاه خواجه نصیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه خواجه نصیر با دانشگاه تکنولوژی بلاروس در زمینه تبادل استاد و دانشجو منعقد شد.

وی ادامه داد: در این تفاهم نامه هیات عالی رتبه مسئولان آموزش عالی ۴ تفاهم نامه با دانشگاه های تکنولوژی، ملی و فرهنگستان علوم این کشور منعقد شد.

رییس دانشگاه خواجه نصیر بیان داشت: این تفاهم نامه یکی از اصلی ترین تفاهم نامه ها میان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه تکنولوژی بلاروس بود که منعقد شد.

خاکی صدیق تصریح کرد: این دانشگاه با وجود پتانسیل های بالا و برنامه ریزی های مطلوب در این حوزه می تواند علاقه زیادی در ارتباط با مسائل علمی و آموزشی با دانشگاه خواجه نصیر داشته باشد.

وی افزود: همچنین به دلیل مطلوب بودن امکانات مناسب در دانشگاه ها بلاروس دانشجوهای  دکتری کشور می توانند فرصت های مطالعاتی خود را می توانند در این کشور بگذرانند.

سرپرست دانشگاه خواجه نصیر گفت: تبادل استاد و دانشجویان تحصیلات تکمیلی یکی از مهم ترین اولویت های تفاهم نامه این دانشگاه با دانشگاه بلاروس است.

خاکی صدیق اذعان داشت: در این تفاهم تاکید شده که دانشجویان و اساتید دانشگاه خواجه نصیر بتوانند در کشور بلاروس فرصت مطالعاتی خود را بگذرانند و همچنین دانشجویان و اساتید کشور بلاروس نیز می توانند برای انجام فعالیت های علمی و آموزشی خود به ایران سفر کنند.

رییس دانشگاه خواجه نصیر یادآور شد: از دیگر مفاد تفاهم نامه همکاری دو دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و تکنولوژی بلاروس همکاری در برگزاری کنفرانس های بین المللی است که در این کنفرانس ها اساتید دو کشور می توانند به عنوان سخنران شرکت کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی