loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 222 شنبه 26 تیر 1395 نظرات (0)

محمود نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یکی از سیاست های اصلی دانشگاه تهران پیشرفت در زمینه های علمی است که همیشه تاثیر فوق العاده قوی بر رشته‌های زیادی گذاشته و هنوز برنامه‌های آموزشی عالی را در دنیا و هم در کشور ارائه می‌دهد.

وی در ادامه بیان داشت: یک نظام رتبه بندی بیش از هر چیزی ابزاری برای نقاط قوت و ضعف در دانشگاه ها است.

رییس دانشگاه تهران افزود: در حوزه علوم زندگی و زمین دانشگاه تهران سهم بیشتری از کل تولید علمی در رده علم برتر ۱ درصد،57 درصد و ۵۰ درصد برتر قرار گرفته است.

نیلی احمد آبادی تصریح کرد:  این شاخص یک شاخص نسبی است و نشان می دهد که چه سهمی از کل تولید علم دانشگاه در کدام طبقه قرار گرفته که خوشبختانه دانشگاه تهران باز هم رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: دانشگاه تهران در بخش مشارکت های بین دانشگاهی و بین المللی با کسب رتبه ۱۰۹ و ۱۶۲ دنیا در صدر دانشگاه های کشور و در جایگاه مطلوبی در سطح بین الملل قرار گرفته است.

رییس دانشگاه تهران یادآورشد: دانشگاه تهران از سال 91 تاکنون در صدر دانشگاه های برتر قرار گرفته و با برنامه‌‌ای عالی و معتبر در خاورمیانه به سرعت به مرکز شگفت آوری تبدیل می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی