loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 274 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: وزارت علوم نیاز به مراکزی دارد که در زمینه‌های مختلف کار کارشناسی انجام دهد که یکی از آنها مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور است و می‌تواند وزارت علوم را در تدوین برنامه ششم توسعه در بخش علم و فناوری، اقتصاد مقاومتی، علم‌سنجی و تعیین شاخص‌های علم و فناوری وزارت علوم را یاری کند.

وی با اشاره به چالش‌های ایجاد شده در برخی از مراکز در زمینه جذب اعضای هیات علمی افزود: ارتقاء اعضای هیات علمی در مراکزی چون مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، ایرانداک، موسسه مطالعات و برنامه‌ریزی آموزش عالی و پایگاه استنادی جهان اسلام دچار مشکلاتی هستند از این رو در وزارت علوم اعلام کردیم که دیگر جذب اعضای هیات علمی نداشته باشیم، اما از سوی دیگر در زمینه ارائه گزارشاتی در زمینه روند توسعه علمی کشور مشکلاتی پابرجا مانده است.

احمدی  افزود: دبیرخانه شورای عالی با چالش‌هایی چون عدم اختصاص ردیف بودجه مستقل و نیروی انسانی روبه رو است که با پیگیری‌های صورت گرفته آیین نامه شرح تفصیلی دبیرخانه شورای علوم، تحقیقات و فناوری مصوب شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه اجرای طرح‌های کلان ملی یادآور شد: ردیف بودجه‌ این طرح‌ها حذف شده است که در حال پیگیری برای جبران و عدم حذف آن هستیم.
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی