loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 277 پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

ذبیع  الله اعلایی مدیر کل  پژوهش دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد : با توجه به چشم انداز این دانشگاه مبنی بر پیشبرد اهداف علمی و تولید علم و آموزش مهارت های اشتغال ، این دانشگاه در نمایشگاه کتاب در جهت افزایش آگاهی و دانش جوانان در موضوع کار و کار آفرینی حضوری فعال به عمل آورد.

وی ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی با سایر دانشگاه های ایران یک فرق اساسی در نوع آموزش دروس دارد و به دانشجویان به طور عملی مهارت های کاری را یاد می دهد و زمینه های اشتغال را در زمان تحصیل و پس از آن ایجاد می کند.

مدیر کل  پژوهش دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص عناوین کتاب های منتشر  شده در نمایشگاه گفت: در نمایشگاه کتاب امسال 300 عنوان کتاب با هدف آموزش حرفه های خدماتی ، کار آفرینی و یادگیری اصول مدیریتی کسب وکار برای متقاضیان و دانشجویان عرضه شده است.

اعلایی تاکید کرد: در جهت پیشبرد اهداف بلند مدت دانشگاه علمی کاربردی در سال تحصیلی جدید همه مراکز این دانشگاه مجوز نشر را گرفته و کتاب های آموزشی و درسی خود را منتشر می کنند.

وی یاد آور شد: حضور دانشگاه علمی کاربردی در نمایشگاه کتاب امسال به خاطر انتشار مطالب علمی در زمینه های کار آفرینی و اشتغال است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی