loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 287 شنبه 18 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و دومین المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی همزمان با مراسم بیستمین سالگرد تاسیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از 23 تا 25 اردیبهشت ماه 95 در مهمانسرای عباسی برگزار می شود. صبح امروز در نشست مطبوعاتی این جشنواره، وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم گفت: جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به عنوان نخستین جشنواره حوزه کارآفرینی در کشور از سال 81 به ابتکار شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: سه جشنواره اول با عنوان کارآفرینی و در سطح منطقه‌ای برگزار شد و پس از آن، جشنواره در حوزه کارآفرینی هیات امنای شهرک با تصویب آیین نامه جدید، عنوان را به جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی(کارآفرینی مبتنی برفناوری) تغییر داد. در واقع در بخش فن آفرینان رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

احمدی بیان کرد: به بخش های رقابتی جشنواره، در این دوره بخش شناسایی فرصت های سرمایه گذاری اضافه و همچنین جشنواره به کنگره فعالان عرصه فن آفرینی تبدیل شده است.

وی گفت: تغییر راهبردی در برگزاری بخش نمایشگاهی با رویکرد معرفی طرح های متقاضی سرمایه گذاری به سرمایه گذاران دعوت شده به جشنواره و معرفی فضای گفت وگوی آنها با عنوان نشا( نقطه شروع ارتباط) در نظر گرفته شده است.

وی درباره آمار جشنواره دوازدهم اظهار داشت: 320 طرح کسب و کار در بخش آزاد و 528 طرح در بخش المپیاد دانشجویی از تمام استانهای کشور، 398 تفاضای فن آفرینی از 22 استان کشور و 110 طرح در بخش فرصت‌های سرمایه گذاری از 8 استان دریافت شده که از هربخش تعدادی به مرحله نهایی راه یافته است.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم برگزاری دو رویداد بیستمین سالگرد تاسیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و کارگاه مشترک دو مرکز منطقه ای وابسته به یونسکو ISTIC از مالزی و IRIS از ایران را محورهای آموزش در جشنواره دوازدهم دانست و گفت: در این جشنواره 17 فضای گفت وگو (نشا) به صنایع بزرگ و شرکت های سرمایه گذاری واگذار می شود.
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی