loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 200 سه شنبه 19 آبان 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهرمحمدی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در نشست خبری در جمع خبرنگاران در خصوص تردد دانشجو معلمان گفت: در اصل دانشجو معلمان باید حضور شبانه‌روزی داشته باشند، چرا که شبانه‌روزی بودن دانشجو معملان تأثیر زیادی در تربیت آنان دارد، ولی در برخی موارد بدلیل کمبود امکانات افراد در صورت نزدیکی به محل سکونت می‌توانند، تردد کنند.

وی در پاسخ به سؤال تغییر نام دانشگاه فرهنگیان به تربیت معلم بیان کرد: بنده این نام را عنوان نکردم در مصوبات هشتم جلسات هیئت امناء، یکی از اعضاء در نشست بحثی گذرا در خصوص نام تربیت معلم را عنوان کرد و این بحث هم چندان حائز اهمیت نیست و اگر هم اسمش از دانشگاه فرهنگیان به تربیت معلم تغییر کند، بنده مشکلی ندارم.

مهرمحمدی در خصوص تعداد و جنسیت و رشته‌های مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان گفت: سفارش تربیت معلم از آموزش و پرورش گرفته می‌شود و آموزش و پرورش ظرفیت‌ها را نسبت به نیاز خود بررسی کرده، تعداد، جنسیت و رشته‌ها را اعلام می‌کند.

وی افزود: ممکن است پس از پاسخ دادن به نیازها ظرفیتی باقی بماند که این ظرفیت باقی مانده به قسمت تقاضای اجتماعی سوق داده می‌شوند، آموزش و پرورش نیز در تنظیم نیروی انسانی نقش بسیاری دارد.

وی در خصوص دوره‌های آموزشی خاطرنشان کرد: این دوره‌ها 11 ماهه است و می‌دانیم که از زمان‌بندی مقداری عقب هستیم و بنده این مسئله را غیرقابل حل نمی‌دانم چرا که می‌توان با اضافه کردن فصل تابستان این میزان از عقب افتادگی را جبران کرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی