loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 180 شنبه 07 شهریور 1394 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوانجلسه مشترک هیات رییسه دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.
 
تخصیص بودجه دانشگاه ها براساس رتبه بندی
 
دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست با اشاره به لزوم بازبینی در رتبه بندی دانشگاه‌ها گفت: امسال سعی کرده ایم تا با تعریف جدید و دقیق تری بحث رتبه بندی دانشگاه ها را مدیریت کنیم و این موضوع  با توجه به تمام ابعاد علمی و آموزشی صورت گرفته و تخصیص بودجه هم براساس همین رتبه بندی ها انجام خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به آمایش آموزش عالی افزود: برای دستیابی به نتیجه مطلوب، سعی کرده‌ایم تا بر اساس ضرورت‌ها، اهمیت و نیاز منطقه، آمایش ها انجام شود.
 
راهکارهای درون و برون دانشگاهی برای مقابله با تخلفات علمی
 
وزیرعلوم همچنین با اشاره به مسائل موجود درموضوع مقالات علمی و پژوهشی گفت: تخلفات علمی دردی است که گاهی وجود دارد و ما برای مقابله با آن، راهکارهایی درون دانشگاهی و برون دانشگاهی اتخاذ کرده ایم، که مراحل خودش را طی می کند و با موارد تخلف برخورد می شود.
 
هر استان باید دارای یک پارک علم و فناوری باشد
 
فرهادی همچنین با مهم شمردن جایگاه پارک های علمی و فناوری در استان ها یادآور شد: پارک‌های علم و فناوری در استان‌ها باید با قدرت به فعالیت خود ادامه بدهند و معتقد هستیم که هر استان تنها باید یک پارک داشته باشد.
 
تشکیل گروه حقوقی برای پیگیری تعرض به زمین های دانشگاهی
 
وی در سخنان پایانی خود با اشاره به مساله تعرض به زمین دانشگاه‌ها گفت: قصد تعرض به زمین دانشگاه ها مساله‌ای است که گریبانگیر برخی دانشگاه‌ها شده و اخیرا نیز در وزارت علوم، گروه حقوقی تشکیل داده‌ایم تا به مسایل مربوطه رسیدگی شود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی