loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 279 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر نیری دبیر اجرایی همایش سمپوزیوم بین‌المللی انیمیشن در خصوص بازی‌های یارانه‌ای و انیمیشن گفت: بیش از 50 درصد فارغ تحصیلان ما به غیر از رشته ریاضی، تجربی هستند که بخش عمده‌ای از توان کشور و نیروی انسانی را به خود اختصاص می‌دهند و تلاش ما از ایجاد این طرح‌ها تجاری سازی و ایجاد اشتغال است که از مهم‌ترین بحث‌های جدیدی در کشور است، باید در نظر داشت صنایع فرهنگی و خلاق است که مبتنی بر نوع آوری، خلق ثروت می‌کنند و باعث رشد و رفاه مردم می‌شود.
 
یکی از زیر شاخ‌های صنایع خلاق حوزه انیمیشن و بازی‌های یارانه‌ای است، در حال حاضر این حوزه و بحث برنامه‌های گوشی همراه پیشی گرفته و آمار بالایی در اشتغال به خود اختصاص داده است.
 
وی افزود: از جمله اهداف سمپوزیوم اطلاع و ارتقای سطح هنر انیمیشن و بازیهای یارانه‌ای، انتقال و عناوین دینی و کرامت انسانی از طریق هنر انیمیشن به نسل انقلاب، کشف استعدادهای جدید در عرصه انیمیشن، جذب سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی و داخلی جهت ساخت انیمیشن و با استانداردهای جهانی می‌باشد.
 
وی ادامه داد: از جمله موضوعات و محورهای این سمپوزیوم می‌توان به اقتصاد دانش بنیان و کار آفرینی فرهنگی، صدور فرهنگ ایرانی اسلامی، ارتقاء سقف زندگی سالم، اقتصاد، تجارت، بانک بیمه و نقش آن در اقتصاد جهانی می‌باشد.
 
زمان برگزاری این طرح
 
دکتر لباف دبیر علمی سمپوزیوم در خصوص زمانی اجرای این طرح گفت: ایم طرح در اواخر بهمن ماه به مدت دو روز اجرا خواهد شد و از ماه آینده کارگاه‌های آموزشی در خصوص بازی‌های یارانه‌ای آغاز خواهد شد و نمایشگاه‌های برگزار می‌شود که طی آن از آثار افراد تجلیل خواهد شد.
 
وی افزود: از جمله برنامه‌های این سمپوزیوم تقدیر و تجلیل از فعالان عرصه انیمیشن، تشکیل کارگاه‌های آموزشی، رونمایی از اولین کارگاه تخصصی انیمیشن ایران و برگزاری سمپوزیوم می‌باشد، همچنین برنامه‌های ویژه این طرح رونمایی از نخستین فن بازار بین‌المللی انیمیشن و بازی‌های  یارانه‌ای، تاسیس نخستین دیده بازار انیمیشن، تولید پروژه‌‌های انیمیشن رئال با حمایت دانشگاه صنعتی شریف و ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری سیاست جمهوری می‌باشد.
 
وی افزود: 200 نفر از هنرمندان کشور در این مجموعه شرکت و همکاری‌ دارند و پیش بینی می‌شود که فروش خوبی داشته باشیم.
 
تحقق و هدف کرامت انسانی
 
دکتر لباف در خصوص تحقق این هدف گفت: صدا و سیما، بنیاد ملی بازی‌های یارانه‌ای و دانشگاه هنر در محقق ساختن این طرح ما را همراهی می‌کنند، همچنین هدف این سمپوزیوم ایجاد وحدت بین شرکت‌ها و نخبگان انیمیشن که سال‌‌هاست نتوانسته خروجی مناسبی در این حوزه داشته باشد و برای دیده شدن در جهان باید این مشارکت‌ها را ایجاد کنیم.
 
وی در پایان گفت: از ماه آینده تا برگزاری این طرح در بیست و هفتم و بیست و هشتم بهمن ماه ، کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود که اساتید بزرگ از کشورهای بزرگ صاحب سبک در این کارگاه حضور خواهند داشت تا بتوانیم مبحث بازی‌های یارانه‌ای را با محتوا و کیفیت بهتر ارائه دهیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی