loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 449 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

هوايي که ما تنفس مي کنيم از طريق دهان يا بيني خارج مي شود اما فشاري که بيني وارد مي کند بسيار کمتر از آن است که قادر به باد کردن يک بادکنک باشد اما از آنجايي که هيچ چيز غير ممکن نيست همين عضو کوچک هم مي تواند خلاف نظر همه شگفت انگيز شود. 

"جمال تکشلاشويلي" اهل گرجستان فردي است که متفاوت ترين بيني دنيا را دارد اما تفاوت اين بيني از نظر شکل نيست بلکه تواني بيشتر از دهان يک فرد عادي دارد.اين مرد مي تواند به راحتي کيسه هاي آب جوش را با بيني اش باد کند. 
 

https://rozup.ir/view/404041/6135687378.jpg


همانطور که مي دانيد کيسه هاي اب جوش از جنس هاي ضخيمي ساخته شده اند و باد کردن ان ها با دهان هم کار ساده اي نيست اما "تکشلاشويلي" کسي است که رکورد باد کردن کيسه آب جوش با بيني را در اختيار دارد. 

اين مرد داراي شش هاي بسيار قوي است و پزشکان اعتقاد دارند عضلات داخلي بدنش به قدري قدرتمند شده اند که اگر در دست هاي او جمع شوند قدرتي برابر با تانک را به او مي دهند زيرا تمام نيروي خارج کردن هوا از بيني از  عضلات شش گرفته مي شود. 

اين جوان 23 ساله در سال 2009 توانست در عرض يک دقيقه سه کيسه اب جوش را تا حد انفجار باد کند و همين راهي بود تا نامش وارد کتاب رکوردهاي گينس شود. اين جوان که يک مربي جودو است راز بيني قدرتمندش را ورزش بسيار و نرمش هاي هوازي مي داند.

برچسب ها گینس ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی