loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 239 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)
فردین تقی‌زاده، معاون پشتیبانی و منابع صندوق رفاه دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه دانشگاه‌ها برای افطار و سحر دانشجویان اظهار کرد: دانشگاه‌های صنعتی شریف، شهید بهشتی، علامه طباطبایی از جمله دانشگاه‌هایی هستند که تا قبل از ماه رمضان امتحانات خود را به پایان می‌رسانند.
 
وی در ادامه تأکید کرد: سایر دانشگاه‌ها که امتحانات آن‌ها با این دوران هم زمان شده است برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند تا وعده سحر و افطار به موقع در بین دانشجویان خوابگاهی روزه‌دار توزیع شود.
 
تقی‌زاده، با اشاره به نرخ غذای دانشجویان در ماه رمضان خاطرنشان کرد: نرخ غذایی که دانشجویان برای وعده سحر و افطار پرداخت می‌کنند بر اساس نرخ مصوب سال گذشته است به عبارتی بر اساس غذای کم‌هزینه و پرهزینه حساب می‌شود.
 
معاون پشتیبانی و منابع انسانی صندوق رفاه دانشجویان تأکید کرد: در ماه رمضان غذایی که بین دانشجویان توزیع می‌شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
 
تقی‌زاده با اشاره به نرخ تصویب شده صندوق رفاه تصریح کرد: نرخ غذا در این ماه مقداری افزایش می‌یابد ولی دانشگاه آن را تقبل می‌کند ولی مبلغی که دانشجویان پرداخت می‌کنند مصوب همان سال قبل است.
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی