loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 323 شنبه 20 خرداد 1396 نظرات (0)

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دانشگاه‌آزاداسلامی علی مازوجی دانشیار گروه زیست‌شناسی واحد رودهن دانشگاه آزاد، گفت: این شرکت که در حوزه گیاهان دارویی فعالیت می‌کند با هدف تولید داروهای گیاهی بومی و خودرو در ایران راه‌اندازی شد و تاکنون موفق به تولید چهار محصول شده است.

آلم بازدید : 302 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

سنگ‌های آذَرین در زمین‌شناسی به سنگ‌های حاصل از انجماد مواد مذاب می‌گویند. سنگ‌های آذرین به دو بخش سنگ‌های آذرین درونی و سنگ‌های آذرین بیرونی تقسیم می‌شوند. سنگ‌های آذرین بیرونی حاصل فرایند آتشفشانی و بیرون ریختن مواد مذاب از دهانهٔ آتشفشان‌است اما سنگ‌های آذرین درونی حاصل فرایند ماندن ماگما در آشیانه و سرد شدن آهستهٔ آن‌است.

آلم بازدید : 480 سه شنبه 15 فروردین 1396 نظرات (0)

کمبود خواب
با وجود مشغله کاری زیاد به موقع خوابیدن کمی سخت است اما کودکان حتی نوجوانان، روزانه به ۹ ساعت خواب نیاز دارند. نتایج بررسی ها نشان می دهد، کودکانی که بیشتر می خوابند عملکرد بهتری در مدرسه دارند. کودکانی که کمبود خواب دارند، همیشه حالت خواب آلودگی دارند و اغلب بیش از حد فعال و بی قرارند. برای این که آنها یک خواب کامل داشته باشند، قبل از خواب نگذارید با دستگاه های الکترونیکی بازی کنند. بهتر است اتاق خواب را تاریک کنید.

آلم بازدید : 354 شنبه 21 اسفند 1395 نظرات (0)

نعیمه سیف وند، فارغ التحصیل دکترای شیمی کاربردی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: وجود آلاینده‌ها به خصوص مونوکسید کربن در هوا امروزه به یک چالش اساسی تبدیل شده است.

آلم بازدید : 303 یکشنبه 31 مرداد 1395 نظرات (0)

حمیدرضا پاکروان دانش آموخته دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:هدف از اجرای این طرح تحقیقاتی ساخت و توسعه کامپوزیت سیمانی شکل پذیر تقویت شده با الیاف پلیمری و بهبود خصوصیات شکل پذیری آن در برابر زلزله است.

آلم بازدید : 372 یکشنبه 31 مرداد 1395 نظرات (0)

علی اکبر زینتی‌زاده مجری پروژه  تصفیه آب فاضلاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تصفیه فیزیکی آب گفت: جهت حذف مواد مغذی از فاضلاب با روش‌های متعارف، سه بیوراکتور مجزا مورد نیاز است که مستلزم صرف هزینه اولیه بالا جهت ساخت و راهبری سیستم‌ها است.

آلم بازدید : 360 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مروری اجمالی بر نقشه‌ آی‌کیو جهانی که در حوالی سال ٢٠٠٦ منتشر شد، نشان می‌دهد بالاترین متوسط‌ آی‌کیو به حوزه حاکی از آن است این میزان بیش از ١٠٥ است.

آلم بازدید : 255 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

شهاب اولیایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: غذاهایی با حجم بالا و کالری پایین ، مانند میوه ها، سبزیجاتی که حجم زیاد و کالری کمتری نسبت به سایر مواد غذایی دارند در کم کردن حس گرسنگی برای فرد موثر هستند.

آلم بازدید : 470 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

محمد زاده استاد یار دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اسپیرولینا (جلبک دریای تیره) حاوی حدود 70 درصد پروتئین است و به همین دلیل احساس گرسنگی را از بین برده ومانند یک ضداشتها عمل می‌کند.

آلم بازدید : 452 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

فریبا احدی بیگلو روان شناس و مشاور در گفتگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در آغوش گرفتن فرزند بویژه در سن پایین تر از دو سال یکی از بزرگترین نیازهای عاطفی کودک محسوب می شود در صورتی که عوام براساس باورهای غلط، معتقدند اگر پدر یا مادر مدت زمان زیادی کودک را در آغوش بگیرند، در اصطلاح باعث "بغلی شدن" کودک و در نتیجه موجب وابستگی بیش از حد به والدین می شود.

آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی