درحال بارگذاری ....
به انجمن تخصصی آلم خوش آمدید.شما در این انجمن میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید...!! وارد یا عضو شوید
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
تاپیک های مهم و کاربردی انجمن
ADS
ارسال پاسخ جدید
paripa
آفلاین

ارسال‌ها :19
عضويت: 16 /11 /1395
تشکرها :19
تشکر شده :71
سیستم های تصفیه sbr




سیستم تصفیه SBR یک سیستم لجن فعال جهت تصفیه فاضلاب می باشد. تفاوت عمده ی این سیستم با سیستم های لجن فعال مرسوم در ترتیب و جریان سیال می باشد. در سیستم های مرسوم, سیال در یک جریان متداوم درون سیستم در جریان بود و در این حین عملیات هوادهی و ته نشین سازی انجام میگرفت. به دلیل تداوم در جریان سیال، برای تصفیه مناسب دامنه ی دبی ورودی بسیارمحدود بوده در صورت افزایش یا کاهش دبی از این دامنه تعریف شده سیستم نمی توانست به صورت کامل فاضلاب ورودی را تصفیه کند.
درسیستم SBR جریان سیار به صورت نا متوازن و ناپیوسته بوده که سبب می گردد سیستم با دامنه ی بیشتری از دبی ورودی به صورت بهینه عمل کند و خود را با شرایط وفق دهد.
ابعاد و طراحی سیستم تصفیه SBR با توجه به نیاز مشتریان تعیین و محاسبه می گردد لازم به ذکر است که شرایط هیچ گونه محدودیتی در ابعاد و طراحی سیستم های SBR نداشته و توانایی تولید پکیچ تصفیه SBR برای یک خانه و فرودگاهای بین المللی را دارا می باشد.
تمامی سیستم های تصفیه این شرکت دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد. این درصورتی موثر می گردد که خریدار دقت لازم در نصب سیستم SBR را لحاظ داشته و مطابق با استانداردهای بین المللی مورد تآیید شرکت عمل کرده باشند.
انشعاب گیررزوه ای



این نوع از محصول شباهت زیادی به سه راهی پلی اتلین دارد با این تفاوت که عمدتآ هدف, اتصال لوله ی PVC به خط لوله ی پلی اتیلن می باشد.
باتوجه به این که داخل منازل فشار های خارجی از قبیل بارترافیکی و فشار خاک روی لوله ناچیز می باشد. امکان استفاده از لوله های PVC وجود دارد. یکی از محاسن لوله های PVC مقاومت بیشتر آن در برابر حرارت می باشد. ازآنجایی که در لوله پلی اتیلن امکان وجود سیال با دمای بالا (مخصوصلآ از آشپزخانه ی منازل) وجود دارد توصیه می شود جمع آوری فاضلاب منازل توسط لوله های PVC صورت پذیرد. در نقطه ی اتصال به خط اصلی دمای سیال پایین می آید این نوع اتصالات به صورت رزوه ای بوده و باچرخاندن آن لاستیک موجود آب بندی کامل سیستم را تضمین می کند.
لازم به ذکراست درصورت نیاز این اتصال می تواند به صورت پلی اتیلن نیز انجام شود هدف از مصرف این انشعاب گیر سرعت در انجام پروژه و ایجادسیستم آب بندی شده می باشد.منبع:لوله پلی اتیلن

م مثل محبت
یکشنبه 17 بهمن 1395 - 10:20

تشکر شده تشکر شده:
3 کاربر از paripa به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: anita29 - rahi11 - mismona -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.