::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

ADS

قوانین انجمن
متن قوانین عمومی:

1. مديران و همكاران دسترسي هاي لازم براي ويرايش و پاك كردن تاپيك ها و پست ها و محدود كردن كاربران خاطي را دارند و براي فعاليت هاي مديريتي ملزم به جواب پس دادن به كاربران نيستد !
2.منع فعالیت سیاسی : هر گونه فعالیت سیاسی بر خلاف قوانین بوده و با کاربر خاطی سریعا برخورد خواهد شد. (ای پی بسته خواهد شد)
3.لطفن از ذکر کردن آدرس سایت ها و وبلاگ های دیگر در این انجمن خود داری کنین اگر میخواهید به کسی کمکی کرده و آدرس سایتی را برایش ارسال کنید از طریق پ.خ اقدام نمائید (اخطار داده می شود)
4. از قرار دادن امضای غیر متعارف خودداری کنید در غیر این صورت امضای شما پاک خواهد شد و در موارد تکرار این عمل توسط کاربر، دسترسی وی به امضا قطع خواهد شد. تشخیص غیر قانونی بود یک امضا بر عهده مدیران است . امضا باید حداکثر دارای 1 بنر باشد و حجم آن بنر نباید بیش از 50 کیلوبایت باشد
5.طول بنر امضا در انجمن سایت باید بین 120تا480 و عرض آن بین 60تا120 باشد.
6.استفاده از بنر های کلیکی برای امضا قابل قبول نبوده و فوراً فرد خاطی مسدود خواهد شد.
7.تاپیک هایتان را در بخش مربوط به خود ارسال کنید .
8. از ارسال هرگونه مباحث سیاسی و مخالف با شئونات اسلامی و میهن عزیزمان ایران شدیدا خودداری کنید اینگونه تاپیک ها بلافاصله حذف شده و شخص استارتر تاپیک بن دائم میشود .
9.بالا آوردن ( up ) تاپیک ها قبل از 10 ساعت ممنوع میباشد و موجب قفل/حذف تاپیک میگردد .
10.برای تاپیک ها عنوان مناسب انتخاب کنید.در غیر این صورت عنوان ویرایش شده و در صورت تکرار کاربر خاطی مسدود شده/اخطار دریافت خواهد کرد.
11.هرگونه تاپیک بصورت خرید و فروش یا به اشتراک گذاری کالاهای فیزیکی بر خلاف قوانین میباشد
12. در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد. اين را بدانيد که اين سايت محل آموزش است و کساني هستند که سوالهايشان بسيار ابتدايي مي باشد. لذا از به کارگيري کلماتي که باعث شود کاربر به جاي گرفتن جواب سوال خود دلسرد شود اکيداً خودداري فرماييد.
13.در صورتي که جواب يک سوالي را نمي دانيد از ارسال مطالبي که باعث شلوغ کردن آن تاپيک ( يا سوال ) شود خود داري فرماييد. در صورتي که بحث خاصي داريد مي توانيد براي خودتان يک تاپيک عمومي باز کنيد.(این کار اسپم شناخته شده وبه کاربر خاطی اخطار داده میشود)
14.هر گونه فعالیت (ارسال پست ، ارسال تصاویر و ...) که به قوم یا نژاد خاصی توهین شود ممنوع است و با کاربر خاطی برخورد خواهد شد!
15.هر گونه بی احترامی به کاربران ، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع بوده و با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.
16.ما با افراد متخلف و spammer برخورد خواهیم کرد و خواهان حضور این قبیل افراد در بین خود نیستیم !گروه آلم خوشحال خواهد شد تا هر روز بر عضو های دائمی و فعالش افزوده شود و برای کاربرانی که با هدف اشتراک گذاری علم و دانش در سطح وب فعالیت می کنند ، ارزش و اعتبار قائل می شود
17. از پرداختن به مسايل حاشيه اي فروم و دخالت در نحوه مديريت جدا خودداري كنيد
18.هر گونه پست و تاپيك تبليغاتي غير مجاز بوده وبا کاربر خاطی برخورد خواهد شد
19.ارجاع دادن کاربران به سایر انجمن ها ، وبلاگ های و دیگر سایت ها برای جواب دادن به سوالات آنها بر خلاف قوانین بوده و بنا به تشخیص مدیریت برخورد خواهد شد
20.در صورت مشاهده تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا بر خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق لینگ گزارش اطلاع دهید
21.در صورتي كه تشخيص داده شود فعاليت هاي يك كاربر بر خلاف قوانين يا مصالح انجمن بوده و هدف هاي تخريبي خاصي را دنبال ميكند ، بدون تعارف دسترسي وي براي هميشه قطع خواهد شد !
22.زدن تاپیک خداحافظی چه برای 1 روز و چه برای همیشه ممنوع است و میتوانید دلیل غیبت خود را برای اطلاع دیگران در امضای خود درج کنید
---------------------------------------------------------
متن کامل قوانین سایت:
http://g-alm.ir/Forum/Catgory/105/Post/1701


صفحه اصلی انجمن