درحال بارگذاری ....
به انجمن تخصصی آلم خوش آمدید.شما در این انجمن میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید...!! وارد یا عضو شوید
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
تاپیک های مهم و کاربردی انجمن
ADS
ارسال پاسخ جدید
mohamad139400
آفلاین

ارسال‌ها :8
عضويت: 30 /1 /1395
تشکر شده :3
موفقیت در کنکور

کنکور سراسری هر ساله در تیر ماه برگزار می شود و کمتر دانش آموزی است که از مدت ها قبل در تکاپو برای موفقیت در این آزمون مهم نبوده باشد، موفقیت در این آزمون و کسب رتبه بهتر می تواند از عوامل مهم موفقیت هر فردی در زندگی به شمار رود.
در این بین دانش آموزان گروه آزمایشی تجربی تعریفی دیگر از کنکور دارند و برای کسب رتبه قبولی پزشکی و پیراپزشکی همیشه جنگی در میان است! بسیاری از دانش آموزان فقط برای پزشک شدن وارد رشته تجربی می شوند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف می کنند، اما آیا قبولی در کنکور اصول خاصی دارد و همه می توانند موفق شوند؟
دو عامل اصلی یعنی برنامه ریزی صحیح و اصولی و مشاوره تحصیلی مداوم و کارآمد را برای موفقیت در کنکور در نظر می گیرد.
بر همین اساس، این دو رکن همیشه کارگشا بوده و می توان برای موفقیت به آنها تکیه کرد که بحث مهم‌تر انتخاب یک مشاوره تحصیلی باتجربه و کاربلد است اما چطور می توان یک مشاور حرفه ای را که موجب موفقیت می شود تشخیص داد و باید دقت کرد که این انتخاب بر روند درس مطالعه ، روش های تست زنی ، ساعات مطالعه و... تاثیر گذار خواهد بود بنابراین باید نهایت دقت را برای کسب موفقیت به کار گرفت.
از فاکتور های مهم یک مشاور کنکور می توان به نکاتی مانند رتبه های برتر کنکور مشاور، تجربه کافی برای مشاوره تحصیلی، وجود رتبه های برتر در رزومه مشاور، همکاری با موسسه و مراکز معتبر و دقت، پیگیری و نظم در کار را اشاره کرد.
این موارد مهم ترین فاکتورهای یک مشاور تحصیلی حرفه ایست که قطعا برای موفقیت شما هم کاملا تاثیر گذار خواهد بود.
پنجشنبه 13 آبان 1395 - 13:58





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.