loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 730 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دوستان سلام چند روزی میشه که در بخش آموزش ریاضیات انجمن کاری را تحت عنوان هر روز با یک سوال ریاضی شروع کرده ایم و هر روز یک سوال تستی ریاضیات ارائه می دهیم  که تا کنکور 93 با ما خیلی از سوالات عالی رو تجربه می کنید.

توضیحات در مورد کار:

در هر سوال سعی شده است که تناسب آن با کنکور سراسری رعایت شده و در حد و حوالی کنکور باشد. نحوه ی دادن سوالات به گونه ای است که متناسب با کنکور حرکت کرده و هماهنگ با مطالب مطالعه شده توسط داوطلبان می باشد برای مثال روز اول از مبحث دنباله و روز دوم با آنالیز  و روز سوم با تابع و روز های آینده با مباحث دیگر که با پیشروی کنکور و نزدیک شدن به کنکور هماهنگ باشد برنامه را پیش می بریم. گاهی اوقات شاید برای دوره برخی از مطالب که قبلاً برای آنها سوال داده بودیم مجدداً سوال طرح کنیم و نیز سوالات ترکیبی را با مباحث تازه و قدیم طرح کنیم که داوطلب همشه و همه روزه آمادگی لازم را داشته باشد و بر تمامی مطالب در هر زمانی احاطه ی کامل را در خود احساس کند.

نحوه ی زمان بندی برنامه:

سوالات هر روزه ساعت 21:45 (مثلاً در روز 1392/4/20)در انجمن قرار می گیرند و پاسخ تشریحی سوالات در ساعت 21:30 روز بعد از ارسال سوالات (در روز 1392/4/21)بر روی سایت گذاشته ی می شود و شما در این فرصت که 23 ساعت و 45 دقیقه می باشد فرصت پاسخ گویی را دارید.شما در تاپیک(مطلب)که سوال در آن مطرح می گردد پاسخ خود را ارائه داده که باید گزینه ی مورد نظر خودتون رو بنویسید. شما هم لطفاً در این مباحث شرکت کنید و به سایر دوستان خودتون اطلاع دهید.

ورود به بخش هر روز با یک سوال ریاضی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی