loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 286 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)

مهدی اعتصامی‌فرد مسئول برگزاری سومین المپیاد هندسه کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛در اختتامیه این المپیاد و در سالن جابر‌ ابن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه کشور ایران طی سه سال گذشته توانسته با جذب دانش آموزان و دانش پژوهان رشته هندسه از اقصی نقاط جهان پیشرفت‌های خوبی را به تصویر بکشاند.

وی گفت: المپیاد هندسه ایران در سه سطح مقدماتی،‌متوسطه و پیشرفته و با حضور 100 کشور جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و خوشبختانه المپیاد هندسه علاوه بر تهران در مشهد و تبریز نیز کار خود را انجام می‌دهد.

وی در ادامه افزود: در کشور ما نیز دانش آموزان و دانشجویان در سطح پیشرفته بهتر از سطح مقدماتی حاضر شدند و این المپیادها می‌تواند آینده روشنی را برای این قشر خلاق جامعه فراهم آورد.

اعتصامی‌فرد در ادامه افزود: برگزاری المپیادها به ما نشان می‌دهد که به چه مولفه‌هایی برای انگیزش دانش آموزان و جهت دادن آنها برای داشتن آینده‌ای هرچه بهتر کشور نیاز است.

وی به کارگیری معلمان هندسه سراسر کشور، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، پذیرش دانش آموزان برتر هندسه از اقصی نقاط جهان در کشور ایران را گواه توانمندی این المپیاد و رسیدن به سطح اعتباری خوبی قلمداد کرد.

وی در پایان از معرفی برترین‌های المپیاد هندسه در دانشگاه صنعتی شریف خبر داد و گفت: امیدواریم در 10 سال آینده مقبولیت ایران و حضور کشورهای بین‌المللی در کشورمان بتواند راه گشای بسیاری از مسائل علمی و معرفی نخبگان هندسه ایران به اقصی نقاط جهان باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی