loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 228 شنبه 13 شهریور 1395 نظرات (0)

علی برخورداری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره خوابگاه‌های این دانشگاه گفت: وزیر علوم طی بازدید از خوابگاه دانشگاه‌ها به مناسبت هفته خوابگاهها برای راحتی دانشجویان قول ارائه تسهیلاتی را دادند.

وی با بیان اینکه این تسهیلات هنوز به دستشان نرسیده، افزود: طبق گفته وزیر علوم در تمام دانشگاه‌ها، به دانشجویانی که وارد خوابگاه می شوند تسهیلات تعلق می گیرد، اما دانشگاه علم و صنعت هنوز مبلغی را دراین خصوص دریافت نکرده است.

رییس دانشگاه علم و صنعت ایران اظهار داشت: امیدواریم که از مهر امسال (سال تحصیلی جدید) این تسهیلات حتما تامین شود.

برخورداری با اشاره به اینکه دانشگاه برای تامین خوابگاه دولتی دانشجویان مجرد مشکلی ندارد، یادآور شد: از آنجا که دانشگاه علم و صنعت برای دانشجویان متاهل خوابگاه ندارد به این نوع دانشجویان کمک رهن یا اجاره مسکن داده می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به کمبود ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویان متاهل در دانشگاه‌های سراسر کشور، صندوق رفاه دانشجویی وام هایی مانند رهن یا اجاره مسکن را برای رفع نیاز متقاضیان درنظر گرفته که این وام ها امسال با نظر هیات امنای صندوق رفاه با رشد 2 برابری روبه رو شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی