loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 362 جمعه 12 شهریور 1395 نظرات (0)

شهاب‌الدین غندالی‌ مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، پیرامون افزایش سود بانکی و ارائه آن برای معلمان عضو صندوق گفت: طی سه سال گذشته به دنبال پیام مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی به این مسئله جامه عمل پوشانده و در مسیر تحقق آن تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: سود‌دهی افزایش یافته و به همین میزان به دلیل اینکه امسال بازنشستگان‌ بسیاری از آموزش و پرورش خارج می‌شوند لذا پرداختی به این افراد نیز افزایش یافته است.

غندالی‌ با بیان اینکه در فرایند‌های سود‌دهی نظیر توسعه مشارکت با پتروشیمی‌، صنایع داروسازی و شرکت‌های نفتی انجام دادیم اظهار کرد: اما برای به ثمر رسیدن این سرمایه‌گذاری‌ها نیاز به زمانی در حدود دو تا سه سال است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر فرهنگیان شناخت خوبی نسبت به صندوق ذخیره پیدا کرده‌اند لذا مطالبات آن‌ها از این صندوق افزایش یافته و این مسئله نشان از عملکرد مثبتی است.

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه اکنون بیش از 10 میلیارد تومان دارایی صندوق بوده گفت: قصد داریم با راه‌اندازی خدمات بیمه‌ای، حقوق تکمیلی و ارائه خدماتی دیگر نظیر این موارد ارائه خدمات به فرهنگیان را افزایش دهیم.

غندالی با بیان اینکه افزایش سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها بین فرهنگیان توزیع می‌شود گفت: این سود به نسبت سرمایه‌ ارائه شده تقسیم می‌شود.
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی