loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 214 سه شنبه 02 شهریور 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بدیعی دبیر هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور محی‌الدین بهرام محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش، محمود مهر محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان، حمید رضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش، صبح امروز در مدرسه دارالفنون برگزار شد؛ با بیان اینکه این برنامه با هدف توسعه فرهنگ محتوای الکترونیکی و استفاده از فناوری اطلاعات و یادگیری برگزار شده، گفت: زمینه مناسبی برای شناسایی و پرورش توانمندی‌های معلمان، دانش آموزان، دانشجو معلمان و مدرسان در تولید رسانه‌های الکترونیکی یادگیری ایجاد شده است.

وی زمینه سازی برای مشارکت فعال معلمان و مربیان در تولید منابع متنوع یادگیری را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و عنوان کرد: این برنامه در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شده است.

بدیعی با اشاره به اینکه گروه‌های شرکت کننده در جشنواره شامل دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی، معلمان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بوده‌اند، یادآور شد:‌ قریب به 700 دانشجو معلم که در آینده‌ای نزدیک به حرفه معلمی مشغول می‌شود در این برنامه شرکت کرده‌اند که از نکات مثبت به شمار می‌رود.

وی افزود‌: با توجه به تغییراتی که در کتاب‌های درسی ایجاد شده و رویکرد حل مسئله به وضوح در آن مشاهده می‌شود تولید رسانه‌های الکترونیکی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

دبیر جشنواره در خصوص نحوه شرکت متقاضیان گفت: افراد با مراجعه به سایت رشد ثبت نام و نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

وی یادآور شد: 90 هزار و 289 اثر به بخش داوری مرحله استانی راه پیدا کرده و ارزیابی‌های لازم برای تطبیق با استانداردها در دستور کار قرار گرفتند که در مرحله کشوری جشنواره 5  بخش نرم‌افزارهای آموزشی،‌ نرم‌افزارهای پرورش قرآنی، تربیت بدنی و تندرستی است.

وی بیان کرد: برگزیدگان در مراسم امروز از تمامی گروه‌های شرکت کننده مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی