loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 270 یکشنبه 31 مرداد 1395 نظرات (0)

مرتضی احمدی معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، از پذیرفته شدگان در مرحله نخست آزمون علمی برای انجام مصاحبه در 7 رشته بیوشیمی بالینی، انگل شناسی، آمار زیستی، باکتری شناسی پزشکی، فیزیولوژی، بهداشت باروری و ویروس شناسی دعوت بعمل آمده است.

وی افزود: یکی از تفاوت‌های آزمون سال جاری با آزمون‌های سال گذشته در بخش مصاحبه می باشد که با سهم 30 درصد کل آزمون به دانشگاهها واگذار شده در راستای اجرایی سازی برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشكی و در قالب مصوبه آمایش سرزمین، یكی از سیاست های حوزه علوم پزشكی كشور بهره برداری از ظرفیت مناطق آمایشی كشور است. در همین راستا، مسئولیت برگزاری مرحله دوم آزمون دكتری تخصصی (PhD) رشته‌های علوم پایه پزشكی، بهداشت و تخصصی سال تحصیلی 96-1395 منطقه آمایشی 10 به دانشگاه تربیت مدرس واگذار شده است.

احمدی یادآور شد: این مصاحبه به صورت ساختارمند و به شیوه چند ایستگاهی صلاحیت های داوطلبان تحصیل در دوره های دكتری تخصصی را مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد.  میزان تسلط داوطلب بر پایان نامه و مقاله مستخرج از آن، ارائه شفاهی مطالب علمی، جستجوی منابع علمی، اختصاصی زبان انگلیسی، توانمندی های تخصصی رشته و فعالیت های آموزشی، پژوهشی و حرفه ای از جمله موضوعات این ایستگاههاست. زمان اختصاص داده شده برای هر ایستگاه بین 2 تا 10 دقیقه است و زمان مصاحبه برای هر فرد حدود پنچاه دقیقه به طول می انجامد.

وی افزود: تعداد داوطلبان در 7 رشته مورد پذیرش در مجموع 318 نفر می باشند و نتیجه آزمون طبق زمان بندی در نیمه دوم شهریورماه در وب‌سایت وزارت بهداشت اعلام می‌شود.

گفتنی است؛ این آزمون به مدت سه روز و تا 2 شهریورماه ادامه می یابد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی