loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 147 یکشنبه 31 مرداد 1395 نظرات (0)

شریعت معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به خدمات این دانشگاه در سطح کشور در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت‌: با حمایت وزارت بهداشت امروز به ازای هر 12 هزار و 500 نفر یک پایگاه سلامت در کل کشور برپا کرده و خدمات بهداشتی درمانی به مردم آن مناطق در سطح بسیار بالایی ارائه شده است.

وی بیان کرد: پرونده‌های الکترونیکی سلامت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شده و برای ارائه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی سامانه یکپارچه بهداشت فعالیت خود را آغاز کرده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد:‌ سامانه بهداشت خدمات بسیار خوب بهداشتی و درمانی به مردم همه روستاها و شهرهای کشور ارائه می دهد.

شریعت یادآور شد:‌ خوشبختانه هم اکنون نقطه‌ای از کشور وجود ندارد که از خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برخوردار نباشد و این مسئله در مورد حاشیه شهرها و کلیه مناطق جغرافیایی این دانشگاه صدق می‌کند.

وی عنوان کرد:‌ یکی دیگر از اقدامات جدید این دانشگاه اشتغال فارغ التحصیلان رشته تغذیه و روانشناسی بالینی در همه مناطق سلامت بوده و این یک تحول عظیمی در حوزه بهداشت و درمان است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: به کارگیری حجم وسیعی از نیروهای انسانی در حوزه‌های تغذیه و روانشناسی بالینی و اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی تهران جزو شاخص‌های توسعه یافتگی و سلامت کشور محسوب می‌شود.

وی گفت: فارغ التحصیلان این دانشگاه خدمات ارزشمندی در پایگاه‌های سلامت به مردم هر منطقه ارائه می‌دهند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی