loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 305 شنبه 30 مرداد 1395 نظرات (0)

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صادق‌زاده معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون برنامه‌های این دانشگاه برای دانشجو معلمان گفت: طرح‌هایی نظیر اردوهای ایران شناسی و ایران گردی برای تمامی دانشجو معلمان در نظر گرفته شده تا آنها با جاذبه‌های گردشگری کشور و همچنین خرده فرهنگ‌های مناطق مختلف آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه ایران دارای جاذبه‌های گردشگری و ادوار مختلفی بوده که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد، ادامه داد:‌ این برنامه فرصتی مناسب برای ارتباط دانشجو معلمان با این مسائل است.

صادق‌زاده از برگزاری دوره‌های فیلم سازی برای دانشجو معلمان خبر داد و عنوان کرد:‌ این دوره تدارک دیده شده تا در حوزه سواد رسانه‌ای آموزش‌های لازم به افراد داده شود و تسلط آنها به رسانه‌های تصویری هرچه بیشتر افزایش یابد.

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه برخی از دانشجو معلمان در جشنواره فیلم رشد شرکت می‌کنند، گفت:‌ این افراد آمادگی کافی برای کار تخصصی در حوزه فیلم سازی را دارند لذا چنین برنامه‌هایی برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی به جشنواره‌های فرهنگی هنری تئاتر و سرود در یاسوج اشاره کرد و اظهار داشت:‌ این جشنواره در کردستان برای دانشجو معلمان فعال چنین حوزه‌هایی برگزار می‌شود.

صادق‌زاده از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان را برگزاری برنامه‌های قرآن و عترت با همکاری نهاد مقام معظم رهبری و با نام حیات طیبه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دانشجو معلمان باید آمادگی کامل برای حضور در کلاس‌های درس را از هر جهت داشته باشند، عنوان کرد:‌ در دانشگاه برنامه‌های متعددی مکمل آموزش این افراد در نظر گرفته شده تا شایستگی‌های آنها هرچه بیشتر تجلی یابد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی