loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 249 پنجشنبه 28 مرداد 1395 نظرات (0)

فرشید سیاری مدیر کل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص توجه به بحث بیمه تکمیلی فرهنگیان و چگونگی پرداخت آن گفت: نسبت به سال‌های گذشته سرعت پرداخت بیمه بیشتر شده و هیچگونه کاهش تعهد پرداختی وجود نداشته و به طور متوسط بیمه در کمتر از دو هفته به مشمولان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به خدمات ارائه شده در مواردی حتی یک فرد از ابتدای مهر پارسال تاکنون 500 میلیون تومان خسارت دریافت کرده است.

سیاری‌ با بیان اینکه هزینه‌های درمانی محاسبه شده و سریعا در دستور کار برای پرداخت بیمه قرار می‌گیرد اظهار کرد: چنانچه مصادیقی‌ خلاف این شرایط برای فرهنگیان وجود داشته باشد آن را منعکس کرده تا مراحل قانونی هر چه سریعتر برای آن انجام شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: بحث توسعه مراکز صعب‌العلاج و ارائه خدمات دندانپزشکی که پیش از این حذف شده بود اکنون در دستور کار قرار گرفته و استان‌ها روی این مسئله کار می‌کنند.

سیاری با اشاره به اینکه شرایط بیمه تکمیلی به قوت خود باقی است گفت: هیچگونه تعهد و ارائه خدمات کاهش پیدا نکرده و برای خدمات‌رسانی بهتر پس از مهلت مقرر این دوره یعنی از اول مهر 95 در حال تصمیم‌گیری نهایی هستیم.a

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی