loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 212 پنجشنبه 28 مرداد 1395 نظرات (0)

وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزرت علوم در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بازنگری روند عملکرد پارکهای علم و فناوری گفت: در ابتدای سال 93 پروژه بزرگ ارزیابی مجموعه پارک ها و مراکز رشد را به یکی از انجمن های علمی واگذار کردیم.

وی با اشاره به اینکه شاخص ها و استانداردهای این موضوع تعیین و ابلاغ شده، ادامه داد: درحقیقت با این کار که تاکنون مشابهی نداشته، باید ساختار، عملکرد و وضعیت پارکهای علم و فناوری، گزارش شود.

احمدی بیان کرد: در انتهای سال 93 و ابتدای سال 94 ارزیابی ها گزارش شد و بناداریم با دسته بندی پارکهای علم و فناوری، مواردی که به تقویت احتیاج دارند با حمایت بیشتر ارتقا دهیم.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم اظهار داشت: رده بندی پارکها و مراکز رشد به هماهنگی بیشتر آنها با استانداردها کمک می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، خسرو پیری مدیر کل فناوری وزارت علوم پیش از این اعلام کرد، برای بازنگری روند فعالیت پارک های علم و فناوری دانشگاهی، کارگروهی در این وزارت تشکیل شده که نقاط قوت و ضعف این مراکز را بررسی می کند.

به گفته وی، وزارت علوم به پارک های علم و فناوری دانشگاهی نگاه مثبت دارد و هدف در این بازنگری، اصلاح روند فعالیت آنها است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی