loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 148 شنبه 16 مرداد 1395 نظرات (0)

شاهین نوش آبادی معاون امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص وضعیت معلمان برای انجام ماموریت در کشورهای دیگربرای سال تحصیلی جدید گفت: امسال تعداد ۳۷۰  معلم به ۸۰ کشور دنیا برای تدریس در ۱۲۶ مجتمع آموزشی اعزام می شوند.

وی ادامه داد: معلمان برگزیده از ۲۲ الی۲۶ مرداد ماه آموزش قبل اعزام را در مرکز تربیت معلم نسیبه تهران می بینند و پس از آن به کشورهای مقصد اعزام می شوند.

نوش آبادی در خصوص وضعیت ادامه فعالیت معلمان حاضر در العین امارات نیز بیان کرد: بازگشت 10 نفر از معلمانی که تا سال گذشته در این کشور فعالیت می کردند با توجه به اتمام دوره ماموریت انجام می شود.

نوش آبادی بیان کرد: با وجودی معلمان ایرانی در کشور امارات ویزای اقامت دارند اما بطاقه کار برای آنان صادر نمی شود و اداره کار العین برای صدور آن مانع تراشی می کند در نتیجه اجازه فعالیت معلمان مورد نیاز را از امارت های دیگر تامین می کنیم.

وی عنوان کرد: ۴۰۰ معلم ایرانی در امارات متحده عربی مشغول به فعالیت هستند و تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ نفر دانش آموز ایرانی نیز در این کشور تحصیل می کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی