loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 226 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)

مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ورزش و تندرستی رابطه مستقیم با هم دارند و هرچه زمان و توجه بیشتر صرف این مقوله مهم شود نتایج مثبت و تأثیرگزار آن در جامعه بیشتر است.

وی ادامه داد: حفظ همدلی، نشاط، هم افزایی و وحدت در دانشگاه از آثار سودمند ورزش است و سرمایه گذاری در ورزش دانشگاهی، پویایی و طراوت را در بین دانشجویان ایجاد می‌کند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: چهارمین روز از المپیاد سیزدهم هم با صدرنشینی دانشگاه تهران به پایان رسید.

سرسنگی بیان داشت: در ادامه رقابت های المپیاد ورزشی سیزدهم، ورزشکاران روز جمعه 31 تیرماه در رشته های مختلف به رقابت پرداختند که در رشته تنیس روی میز، تیم دختران دانشگاه پس از کسب مقام قهرمانی در بخش تیمی، در بخش دوبل هم به مقام دوم دست یافت و نقره گرفت.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات تیم بدمینتون دانشگاه در هر 2 بخش تیمی و دوبل تیمی با دو مدال ارزشمند نقره به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران ادامه داد: بهاره محمودیه، زهره کامیاب، کتایون گشوادی، سارا سعیدی و شیما حیدر زاده با مربیگری پریناز هادیان و سرپرستی نرگس بیایی تیم دانشگاه تهران را در این المپیاد تشکیل می دادند.


وی افزود: تیم دانشگاه تهران با 2 طلای شنا و دو و میدانی که در  روز گذشته بدست آورد با 161 امتیاز کماکان در صدر جدول قرار دارد.

1-   دانشگاه تهران 9 طلا        5 نقره    4 برنز  161 امتیاز

2-   فردوسی مشهد 2 طلا        7 نقره    5 برنز    109 امتیاز

3-   دانشگاه شیراز   3 طلا      1 نقره    2 برنز    55 امتیاز

سرسنگی تصریح کرد: در جامعه‌ای که هر روزه بر میزان تنش‌ها و مشکلات‌ و آسیب‌‌های اجتماعی و فرهنگی آن افزوده می‌شود پرداختن به امر ورزش به طور قابل اطمینانی می‌تواند از میزان این استرس‌ها و تنش‌ها بکاهد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران یادآور شد: باید با تقویت چنین فضاهایی پیام آور کلام واقعی مردم ایران در جهان باشیم و با کسب مقام های درخشان ورزشی نام ایران اسلامی را در جهان طنین انداز کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی