loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 457 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنگره ملی پرسش مهر 16 با حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، علی اکبر صالحی رئیس انرژی هسته‌ای و جمعی دیگر از مسئولان مربوطه صبح امروز در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است در این مراسم حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و صنعتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پرسش مهر در دولت تدبیر و امید شکل ویژه‌ای به خود گرفته است، گفت: پس از توافق هسته‌ای با 6 قدرت بزرگ دنیا پرسش مهر از سوی رئیس جمهور مبتنی بر این موفقیت مطرح شد که چگونه پس از توافقات از فرصت‌های پیش رو استفاده کنیم وزیر آموزش و پرورش نیز در حوزه فعالیت‌های خود ستاد پرسش مهر را ایجاد کرد.

وی ادامه داد: در ستاد پرسش مهر از همه ظرفیت‌های آموزش و پرورش استفاده می‌شود تا بهترین دستاورد حاصل شود و فراخوان بزرگی برای پرسش مهر در سراسر کشور مطرح شد.

کفاش با اشاره به اینکه ستاد پرسش مهر در استان‌ها، مناطق و مدارس کشور فعالیت‌ می کند گفت: با استفاده از این ستاد پرسش مهر با محورهای نمایش‌نامه ‌نویسی، شعر، گرافیک، فیلم کوتاه، پژوهش و مواردی دیگر از این قبیل انجام شده است.

معاون فرهنگی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در پرسش مهر دانش‌آموزان، دانشجو معلمان، فرهنگیان و خانواده‌های دانش‌آموزان امکان شرکت داشتند، اظهار کرد: علاوه بر پرسش مهر فراخوان همایش فصل حضور راه‌اندازی شد که در راستای این برنامه 734 همایش استانی و منطقه‌ای برای تدوین توفیق بزرگ موفقیت هسته‌ای مطرح شد.

کفاش عنوان کرد: مدارس خارج از کشور نیز امسال در فراخوان پرسش مهر شرکت کرده و 260 اثر از کشورهایی نظیر سوریه، لبنان، امارات، قطر، کویت، ترکیه، آسیای میانه و... شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در پایان فراخوان پرسش مهر از 213 اثر با عنوان آثار برگزیده ملی تقدیر می‌شود که برگزیدگان شامل فرهنگیان، دانشجو معلمان، دانش‌آموزان و نمایندگان اولیای دانش‌آموزان هستند.

کفاش در پایان بیان کرد: جمعیت 2 میلیونی در فراخوان بزرگ پرسش مهر امسال فعالیت‌داشتند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی