loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 230 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

حسین میرزایی رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رییس دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تنها 2 روز به پایان ثبت اثر در بخش داخلی باقی است و در بخش خارجی هم چنان برای ثبت و ارسال آثار، نویسندگان خارجی فرصت دارند،‌ گفت: تمامی پژوهشـگران حوزه علـوم انسـانی و اسـلامی تنها تا 31 تیرماه فرصت دارند، آثار خود را شامل گـزارش نهایی پژوهش، پایان‌نامه و کتاب که در چهار سال گذشته (از ابتدای فروردین 1391 تا پایان اسفند 1394) انجام شده، در سایت این جشنواره ثبت کنند.

رییس دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی افزود: تاکنون، بیش از یک هزار و 962 اثر در سامانه الکترونیکی دبیرخانه هشتمین جشنواره بین المللی فارابی به ثبت رسیده که این آثار از اثر نویسندگان، مولفان، مترجمان و پژوهشگران و هم چنین دانشگاه ها، موسسات و انجمن های علمی بوده است.

وی با اشاره به زمان محدود باقی مانده برای ثبت اثر در سامانه الکترونیک جشنواره بیان کرد: استادان، پژوهشگران و علاقه مندان تنها 2 روز برای ثبت اثر خود مهلت دارند و باید هر چه سریعتر با ثبت آثار خود در این دوره شرکت کنند.

میرزایی افزود: اقدامات برای اجرای این مراسم با تصویب هیات وزیران و شورای سیاستگذاری جشنواره از اسفند ماه سال گذشته و دریافت آثار از ابتدای خرداد ماه آغاز شده و تا 31 تیر ماه به پایان می رسد.

رییس دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی درباره آثار رسیده به دبیرخانه در گروه های مختلف گفت: در میان گروه های دوازده گانه تاریخ، حقوق، علوم سیاسی، مطالعات هنر، زبان و ادبیات، علوم اجتماعی، فلسفه، مطالعات انقلاب، علوم تربیتی، علوم اقتصادی، فقه و بخش خارجی در بخش فقه و بخش علوم اقتصادی بیش از گروه های دیگر تاکنون آثار دریافت شده است.

میرزایی با تاکید بر روند الکترونیک دریافت آثار در این دوره از جشنواره یادآور شد: در این دوره از جشنواره تمام آثار اعم از طرح های پژوهشی، رساله های دکتری و پایان نامه های دوره های کارشناسی ارشد به صورت دیجیتال و تنها از طریق سامانه الکترونیکی جشنواره دریافت می شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی