loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 251 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

علي باقرزاده رييس سازمان نهضت سواد آموزي وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار داشت:هرچند كه ميل به برجسته سازي مشكلات سخت افزاري و مالي بسيار است ولي اين مسائل اهميت قابل توجهي براي پيشرفت يك سازمان ندارد و موضوعات مهمتري در اين راستا نياز به توجه دارد.

رييس سازمان نهضت سوادآموزي عنوان كرد:سواد آموزي پس از ٣٠ سال فقر نظريه پردازي و استفاده از ديدگاه هاي علمي جديد رنج مي برد كه بايد اصلاحاتي در اين زمينه صورت بگيرد همچنين تغييرات در تكنولوژي آموزشي و نظريات يادگيري از مسائل مطرح است.

وي در خصوص برنامه هاي تدوين شده در راستاي رفع مشكلات سوادآموزي عنوان كرد:اردوهاي جهادي،فعاليت هاي دوستانه و داوطلبانه و تشكيل جلسات و تدوين برنامه هاي مختلف از جمله اقدامات سازمان سوادآموزي است.

باقر زاده بيان كرد:فقر زدايي و محروميت زدايي از عوامل توسعه سوادآموزي به شمار مي رود كه بايد اقدامات لازم به صورت جدي تر انجام شود به طوري كه نقاط قوت را تقويت و نقاط ضعف را به حداقل رساند همچنين بايد استفاده بيشتري از ظرفيت علمي دانشگاه در حوزه هاي سوادآموزي كرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی