loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 219 شنبه 26 تیر 1395 نظرات (0)

محسن حسنی علائی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یکی از مجموعه‌های وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه است که در زمینه خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفان جامعه فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد:با نام گذاري امسال  توسط مقام معظم رهبري به نام سال خدمت رساني، دانشجويان بسيجي دانشگاه تهران را برآن داشت كه مجموعه‌اي مستقل در زمينه فعاليت‌هاي خدمت‌رسانی و جهادي را در این بخش تأسيس كنند.

علائی بیان داشت :بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی برگزاری این طرح‌های خدمت‌رسانی دستاوردهای درخشانی را کسب کرد و به گونه‌ای که نهمین و دهمین طرح خدمت‌رسانی کانون طی 2 سال پیاپی در سال‌های 90 و 91 و همچنین دوازدهمین طرح خدمت رسانی در سال 94 به عنوان اردوی جهادی برتر سال کشور مورد تقدیر قرار گرفت

وی گفت: در سال جاری نیز سیزدهمین طرح خدمت‌رسانی به مناطق محروم  با توجه به دست آورد های مثبت و تاثیرگذار سال گذشته،21مرداد الی 5 شهریور ماه  با حضور 300 تن از دانشجویان و اساتید بسیجی دانشگاه تهران در شهرستان استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران یادآور شد: هدف از برگزاری این  طرح خدمت‌رسانی  به مناطقي است كه به هر دليلي محروم مانده‌اند و ايجاد فرهنگ خدمت‌رساني دربين دانشجويان و فرهنگ سازي ادبيات محروميت زدايي در دانشگاه ها است.

گفتنی است در اين راستا از دانشجويان مختلف در رشته هاي تخصصي پزشكي، دندان‌پزشكي، پرستاري، مامايي، داروسازی، توانبخشی و آموزش بهداشت ،كشاورزي  با گرایش‌های مختلف، کارآفرینی با رویکرد اشتغال زایی بومی، دام پزشكي، عمران، مستندسازی، پژوهش اجتماعی و اقتصادی، آموزش و فرهنگی با رويكرد فرهنگي-اعتقادي استفاده می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی