loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 193 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

مجتبی صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیرعلوم در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دانشگاه‌ها اقدامات خوبی در این زمینه انجام دادند که می‌توان به تقویت ظرفیت‌های معرفتی، مهارتی اساتید اشاره کرد که در حال تکمیل است.

وی ادامه داد: اسلامی شدن دانشگاه‌ها سیاست‌های کامل‌تری می‌طلبد و در تدوین سند دانشگاه اسلامی که جزو اولین اسناد ملی برای ایجاد فضای اسلامی در دانشگاه‌ها در حوزه آموزش عالی است، توجه ویژه‌ای به آن شده است.

رییس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم بیان داشت: سیاست مصوب در چارچوب سند دانشگاه اسلامی، در دو حوزه علم و فرهنگ است و پس از تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزارت خانه‌های علوم، بهداشت و دانشگاها ابلاغ می‌شود.

صدیقی یادآور شد: شورای اسلامی‌شدن دانشگاه ها باید با درک صحیح و جامع از ابعاد مفهوم اسلامی شدن دانشگاهها و مراکز آموزشی و شناخت دقیق از وضعیت موجود این حوزه، اقدام به تدوین سیاستها، راهبردها و برنامه‌های مناسب نموده و با نظارت کمی و کیفی بر انجام برنامه‌ها، دستگاهها و نخبگان را در طی این فرایند، راهبری کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی