loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 177 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

حسین‌ زاده لطفی معاون آموزشی دانشگاه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از سوی وزارت علوم به کمیسیون دائمی دانشگاه‌های دولتی منع همکاری نیمه وقت اعضای هیئت علمی تمام وقت دانشگاه دولتی در دانشگاه غیر دولتی توصیه شد تا در دستور کار قرار بگیرد همچنین همکاری اعضای هیئت علمی تمام وقت به صورت استاد وابسته با سایر دانشگاه‌ها رایج است که این امتیازی بزرگ برای اعضای هیئت علمی و دانشگاه محل استخدام آن‌ها به حساب می‌آید.

وی تأکید کرد: با چنین مصوبه‌ای این امتیاز از اعضای هیئت علمی دانشگاه دولتی و همچنین خود دانشگاه دولتی سلب می شود و از طرف دیگر همکاری اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های مختلف با یکدیگر باعث پیشرفت و هم‌افزایی آن‌ها به خصوص در تولید علم می‌شود.

وی ادامه داد: از آن‌جایی که اکثر اعضای هیات علمی دانشگاه‌های دولتی با دانشگاه‌های غیر دولتی همکاری به صورت نیمه وقت یا مدعو دارند در افزایش تولید علم و بهبود رتبه‌های بین‌المللی و تقویت امور پژوهشی و آموزشی نقشی متأثر دارند.

وی در پایان گفت: متأسفانه با چنین توصیه‌ای که وزارت علوم آن‌ را در دستور کار قرار داده و با به تصویب رسیدن آن این همکاری‌ها قطع می‌شود و از محل قطع شدن این همکاری آموزش عالی ایران و تمام دانشگاهای موجود در کشور ضرر می‌بینند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی