loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 235 یکشنبه 13 تیر 1395 نظرات (0)

مهناز احمدی مدیر كل امور زنان وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: اغلب برنامه‌های امسال دنباله رو برنامه‌ها و فعالیت‌های سال گذشته است چرا كه لازم است تمام اهداف به نحو مطلوب تحقق پیدا كند.

مدیر كل امور زنان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تدوین برنامه‌های جدید عنوان كرد: تفاهم نامه ای بین بهزیستی و وزارت آموزش و پرورش در خصوص آسیب شناسی روانی اجتماعی بسته شد كه طبق آن قرار بر اجرایی شدن طرح دوستدار زندگی است.

وی در ادامه بیان كرد: طرح دوستدار زندگی از برنامه‌های تدوین شده در سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه اجرا می‌شود كه این طرح، آسیب شناسی روانی و اجتماعی آن ها است.

احمدی بیان كرد: تامین اعتبار این طرح به عهده بهزیستی و مراحل اجرایی آن به عهده وزارت آموزش و پرورش است كه تا كنون برنامه‌های جامعی در این رابطه تدوین شده است.

مدیر كل امور زنان وزارت آموزش و پرورش اذعان كرد: توانمند سازی زنان سرپرست در دستور كار قرار دارد كه در خصوص تخصیص اعتبار در این قسمت با مشكلاتی رو به رو هستیم كه امیدواریم با تخصیص اعتبارات بیشتر مشكلات مرتفع شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی