loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 363 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

ضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیرعلوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جشنواره فارابی بستر خوبی است تا علوم انسانی بتواند جایگاه خود را در کشور پیدا کند.

وی افزود: از زمان برگزاری هفتمین جشنواره فارابی تاکنون به دلیل پیچیدگی‌هایی، برگزاری جشنواره هشتم به طول انجامید. اما در اسفند سال گذشته با تصویب جشنواره در هیات دولت فعالیت‌های اجرای جشنواره کلید خورد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم بیان کرد: شبکه نخبگانی علوم انسانی که به همت دبیرخانه جشنواره فارابی راه‌اندازی می شود، قرار است زمینه پیوند منتخبان دوره‌های مختلف جشنواره فارابی را با برجستگان حوزه علوم انسانی فراهم کند.

وی با بیان اینکه توجه به آسیب های اجتماعی درحال حاضر مسئله مهمی در کشور است، گفت: در جلسات متعددی که مدیران و مسئولان کشور با مقام معظم رهبری داشتند مباحثی درخصوص آسیب های اجتماعی مطرح شده است که با کمک اساتید حوزه علوم انسانی باید این آسیب ها بررسی و روند پیشگیرانه آنها تدوین شود.

هاشمی از برگزاری هشتمین دوره جشنواره فارابی در هفته پژوهش خبر داد و گفت: با تصویب شورای سیاست‌گذاری این جشنواره جلسات منظمی درباره روند برگزاری تشکیل شده است. در حقیقت اگر قرار است مسئولان کشور از زبان دانشگاهیان راهکارهایی درخصوص پیشرفت و توسعه کشور مطرح کنند باید این نوع مسائل از سوی استادان علوم انسانی کشور ارائه شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، حسین میرزایی  رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی ضمن اعلام تاریخ برگزاری هشتمین جشنواره فارابی در هفته پژوهش گفت: استادان علوم انسانی باید کمک کنند تا آثار مختلفی به این جشنواره ارسال شود و برنامه داریم داوری آثار این دوره از جشنواره را به صورت الکترونیکی انجام دهیم تا فرآیند داوری سریع تر انجام شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی