loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 218 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

ذوالفقار یزدان مهر رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در چهل و هفتمين جلسه هيئت امناي صندوق رفاه دانشجويان افزايش سقف وام های دانشجويی مورد تصويب قرار گرفت و بر اساس اين مصوبات، سقف وام های دانشجويی از سوي صندوق رفاه دانشجويان به طور متوسط 20 درصد افزايش يافت.

وی ادامه داد: این در حالی است كه بعضی از وام ها از جمله وام تحصیل دانشجویان مجرد 47 درصد، وام دانشجویان دكترای متأهل حدود 52 درصد، وام مسكن برای دانشجویان مجرد در تهران 76 درصد، برای دانشجویان شهرهای بزرگ 47 درصد و وام ضروری 100 درصد افزایش پیدا کرده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویی با اشاره به دیگر مصوبات این جلسه، بیان کرد: برای كمك به دانشجویان تحصیلات تكمیلی در انجام پایان نامه و رساله، علاوه بر كمك بلاعوض دانشگاه ها، وام ضروری برای دانشجویان دوره كارشناسی ارشد 67 درصد و برای دانشجویان دوره دكترا 60 درصد افزایش یافت.

یزدان مهر عنوان کرد: همچنین به منظور حمایت از دانشجویان نمونه، برتر و ممتاز دانشگاه‌ها، پرداخت وام استعدادهای درخشان، حداكثر تا دو برابر سقف مجاز افزایش یافت.

گفتنی است؛ در این جلسه مقرر شد به منظور حمایت از دانشجویان تحصیلات تكمیلی با كمك و بهره برداری از ظرفیت بانك ها، صندوق های اعتباری و از محل بودجه صندوق، نسبت به برقراری و افزایش وام شهریه دانشجویان حسب مورد، اقدام لازم به عمل آید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی