loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 315 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تا کنون برای ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 95 اقدام نکرده اند مهلت ثب نام و انتخاب رشته برای شرکت در این آزمون تا ساعت 24 روز یکشنبه 23 خرداد 95 تمدید شد.
 
توکلی افزود: تا ساعت 12 امروز سه شنبه 18 خرداد 95 تعداد 65 هزار و 216 داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده اند.  
 
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بنابراین آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام و انتخاب رشته به منظور شرکت در آزمون مذکور اقدام نکرده اند  توصیه می شود که در این مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.   
 
وی افزود: داوطلبان عزیز با توجه به اطلاعیه های منتشره سازمان و بویژه اطلاعیه ای که بعد از ظهر امروز سه شنبه 18 خرداد 95 در رابطه با تمدید مهلت ثبت اطلاعات دفترچه راهنما و همچنین کد رشته محل های جدید بر روی سایت قرار می گیرد در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام و انتخاب رشته و حداکثر تا ساعت 24 روز سه شنبه 23 خرداد اقدام کنند.  
 
توکلی اظهار کرد: اطلاعات ثبت نامی و انتخاب رشته داوطلبانی که تا کنون نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در این آزمون اقدام کردند بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد . لذا این دسته از داوطلبان نیز با مطالعه دقیق اطلاعیه این سازمان درباره تمدید مهلت ثبت نام و اطلاعات دفترچه راهنما و همچنین کد رشته محل های جدید نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی و انتخاب رشته خود و حداکثر تا روز یکشنبه 23 خرداد اقدام کنند.  
 
وی تاکید کرد: بر اساس ضوابط پذیرش دانشجو در 70 رشته موسسات عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی 233 هزار و 641 نفر است.  
 
توکلی افزود: ظرفیت پذیرش در 50 رشته از این 70 رشته بدون آزمون  66 هزار و 730 نفر است.
 
وی تصریح کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در 20 رشته با آزمون 166 هزار و 911 نفر است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی