loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 341 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تدوین فرآیند رساله‌های دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه در حال ساماندهی است و نتایج آن زودی به همه واحدها ابلاغ می‌شود.

وی افزود: در دستورالعمل مذکور، کمیته‌های راهبری برای رساله دانشجویان مقطع دکتری راه اندازی شده تا روند فعالیت دانشجویان برای رساله‌ها بررسی شود.

واشقانی فراهانی ادامه داد: فرآیند ساماندهی به معاونت آموزشی دانشگاه آزاد ارائه شده و پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه سال جاری به تمامی واحدهای این دانشگاه ابلاغ شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اظهار کرد: نظارت بر پایان نامه‌ها و همچنین رساله‌های دانشجویان این دانشگاه، از جمله مهم ترین برنامه های دانشگاه آزاد است و پیش بینی می شود با تدوین این دستورالعمل امکان بررسی فعالیت دانشجویان در زمینه پایان نامه‌ها فراهم شود.

وی با تاکید بر این که دستور العمل ساماندهی رساله‌ها و پایان نامه دانشجویان از گسترش تقلب‌ها و سرقت‌های علمی جلوگیری می‌کند یادآور شد:  اجرای این دستورالعمل به دنبال ساماندهی رساله‌ی دانشجویان که در مقطع  دکتری  مشغول به تحصیل هستند صورت می گیرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی