loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 459 پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

محمود نیلی احمدآبادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دانشگاه تهران حدود 12 سال است که طرح توسعه آن به تصویب دولت و شورای عالی شهر سازی رسیده،که در طی این مدت با اعتبارات موجود دانشگاه توانستیم مناطقی را خریداری و طرح توسعه آن را به اجرا درآوریم.
 
وی ادامه داد: باید فلسفه ای برای توسعه این دست از پژوهش ها وجود داشته باشد، با توجه به رویکرد دانشگاه و نقش آنها در جهان، دانشگاه تهران پژوهش را یکی از محورهای اصلی فعالیت خود می داند.
 
رییس دانشگاه تهران اضافه کرد: دانشگاه تهران همواره در کشور در حوزه های مختلف بخصوص در کارآفرینی نقش اساسی داشته و طبیعتا باید در این طرح و موضوعات دیده شود.
 
نیلی احمدآبادی با اشاره به اینکه با جدیت به دنبال ایجاد دانشگاه سبز هستیم، تصریح کرد: يكي از ماموریت های مهم دانشگاه تهران این است که به دانشگاه سبز تبدیل شود و در این راستا از حمایت های سازمان ملل و برخی کشورها برخورداریم.
 
وی اضافه کرد: در این طرح توسعه پارک علم و فناوری و ایجاد فضا برای شرکت های دانش بنیان و فناور و تکنولوژی های پیشرفته هم مطرح است. شرایط زیست محیطی،انرژی و فعالیت های بهینه به خوبی باید رعایت شود و به همین دلیل در این طرح موضوع را به جد مورد توجه قرار دادیم.
 
نیلی احمدآبادی در پایان یادآور شد: دانشگاه تهران یک شهر علم و دانش  را با رویکرد دانشگاه سبز و دانشگاه هوشمند در قلب تهران به وجود می آورد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی