loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 178 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)

طه هاشمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:برنامه راهبردی زبان و ادبیات فارسی مدنظر دانشگاه قرار گرفته كه مورد تایید مقام معظم رهبری است و دانشگاه آزاد تنها دانشگاهی است كه در این زمینه با مسئولیت حوزه فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌كند.

وی ادامه داد:این برنامه راهبردی با همكاری حوزه معاونت دانشجویی؛ پژوهشی،بین الملل و سما تهیه و تدوین شده است.

هاشمی با بیان اینكه از حدود هزار نفر عضو هیات علمی زبان و ادبیات فارسی ٧٠٠ نفر در دانشگاه آزاد حضور دارند، افزود:امیدواریم بتوانیم كرسی های زبان و ادبیات فارسی  در خارج از كشور را كه تا كنون  تعطیل بوده است را مجدد برپا كنیم.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد با اذعان به اینكه تحقق این امر نیازمند همكاری های دولت و سایر ارگان ها همچون سازمان فرهنگی ارتباطات است، خاطرنشان كرد:این سازمان نیز در طی تفاهم نامه ای كه با دانشگاه امضا كرده است، متعهد شد و اعلام آمادگی كرد تا در زمینه مذكور با دانشگاه همكاری نماید.

هاشمی خاطرنشان كرد:در حقیقت این برنامه راهبردی نیز جزوه طرح های ملی است كه با عنوان طرح های رخدادی از آن یاد میشود ، با توجه به اینكه هر واحد نیز طرح های رخدادی مربوط به خود را تعریف كرده و دو جهت اجرای آن تلاش میكند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی