loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 247 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)

مهندس یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: از ابتدای سال آینده به هر دانشجویی که به عتبات مشرف می‌شود 700 هزار تومان به عنوان تسهیلات پرداخت می‌کنیم در حالیکه این مقدار قبلا 300 هزار تومان بود .
وی در خصوص وام بنیاد علوی ادامه داد: دربحث وام بنیاد علوی در سال 94 اتفاقات خوبی رخ داد و قطعا درسال 95 هم ادامه می‌یابد.

در کنار وام تحصیلی پرداختی صندوق رفاه به دانشجویان طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مستضعفان که عملیاتی شده و پرداخت خوبی هم داشتند سال 95 قرار است این رقم افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: سال آینده مانند سال 94 به هر دانشجو 600 هزار در هر ترم و به دانشجویان متاهل هر ترم 800 هزار تومان از طریق بنیاد مستضعفان پرداخت می کنیم به این صورت است که دانشجویان ثبت نام می‌کنند با اولویت دانشجویان شاهد و فرزندان جانباز و ایثارگر و بسیجی، اسامی معرفی می‌شوند و آن‌ها به ازای هر ترم تسهیلات پرداخت می‌کنند و یکسال بعد از فارغ‌التحصیلی در اقساط بلند مدت باز پرداخت صورت می‌گیرد.

یزدان مهر در خصوص کارت رفاه دانشجویی عنوان کرد: کارت رفاه دانشجویی یا کارت یکپارچه هوشمند دانشجویی مطالعاتش انجام شده و مراحل پایانی خود را طی می‌کند و بنا داریم کلیه خدماتی که می‌خواهیم به دانشجویان ارائه دهیم ازطریق این کارت باشد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویی در پایان گفت: در بررسی‌های انجام شده قرار است 26 نوع خدمت مانند بحث ویزاکارت و خدمات فرهنگی، ورزشی،‌رفاهی و استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور در قالب این کارت ویژه به دانشجویان ارائه شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی