loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 262 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید احمدی معاون پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم تجلیل از دکترفتح‌الله مضطرزاده که در پژوهشگاه مواد و انرژی کرج برگزار شد، گفت:ما وقتی به تاریخ نگاه می‌کنیم و تحولات تمدن‌ها را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که اکثر این تحولات حاصل تلاش و همت دانشمندان آنها بوده است و پیشرفت آنها ناشی از آثار و اندیشه دانشمندان و اندیشمندان آنها بوده . خوشبختانه ما امروزه در مقطعی قرار داریم که هم در منطقه و هم در جهان دارای جایگاه علمی خوب و تاثیر گذاری هستیم و این دستاوردها با تلاش و همت محققان،‌دانشمندان دانشجویان و مدیران کشور به دست آمده است .
 
 
 

وی در ادامه با اشاره به آخرین سفر کاری خود به کشور ایتالیا گفت: من بعد از شرکت در جلسات مختلف و حضور در همایش‌های متفاوت احساس بسیار خوبی داشتم و به خود می‌بالیدم، وقتی می‌دیدم که کشورهای اروپایی برای جایگاه علمی کشور ما احترام خاصی قائل هستند و مایلند که در همه جنبه‌ها و زمینه‌های علمی با ما همکاری کنند.
 
 
 

وی در پایان  گفت : ما باید قدردان دانشمندان و اندیشمندان کشورمان باشیم زیرا جایگاه علمی امروز کشورمان را مدیون آنها هستیم و امیدوارم که این حضور گرم شما بتواند باعث دلگرمی استاد و از این دست دانشمندان کشورمان بشود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی