loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 196 شنبه 22 اسفند 1394 نظرات (0)
فرید ذاکر مدیر کل صندوق رفاه و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: براساس سیاست‌های کلی دانشگاه و پیرو دستورات مقام معظم رهبری از شهریور 93 قرار بر این شد تا وام ازدواج 10 میلیونی ازدواج به دانشجویان دانشگاه آزاد تعلق بگیرد.
وی تأکید کرد: کلیه متقاضیان دریافت وام 10 میلیونی ازدواج تا 15 اردیبهشت 95 فرصت دارند تا با مراجعه به بانک‌های عامل جهت تشکیل نواقص پرونده خود اقدام نمایند.
ذاکر در خصوص تعداد متقاضیان دریافت این وام افزود: تاکنون تعداد 18 هزار و 632 نفر متقاضی دریافت وام ازدواج بودند که طبق برنامه زمان‌بندی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
مدیر کل صندوق رفاه دانشگاه آزاد افزود: قرار بر این بود تا متقاضیان تا پایان سال جاری به بانک‌های عامل معرفی شوند، این در حالی است که ما این عمل را 3 تا 4 ماه پیش از مهلت اعلام شده انجام داده‌ایم.
فرید ذاکر خاطرنشان کرد: افرادی که طبق قوانین بانکداری و شورای پول و اعتبار مشکلاتی را دارند برای دریافت این وام در وهله اول باید مشکلات خود را رفع نمایند. علاوه بر آن برای دریافت وام حضور یک ضامن معتبر الزامی است
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی