loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 210 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در پنجمین دوره جایزه جهانی فکر که صبح امروز در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: دانشگاه شریف در 50 سال پیش تاسیس شده و در آن زمان 400 دانشجو مشغول به تحصیل بودند ولی در حال حاضر این دانشگاه 13دانشکده و 12هزار دانشجو دارد و یکی از معتبرترین دانشگا‌ه‌ها در حوزه فنی مهندسی مدیریت و اقتصاد به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین افتخارات این دانشگاه فعالیت‌های گسترده و جایگاه بالای این دانشگاه در سطح منطقه است، دانشگاه شریف به دنبال آن است که در 50 سال آینده چه راهبردی را داشته باشد و به دنبال آن هستیم که به جای پراکندگی فعالیت‌هایمان را افزایش بدهیم.

وی تاکید کرد: از بیش از 2هزار فارغ التحصیل دانشگاه شریف بیش از 90درصد آنها در داخل کشور و 75 درصد آنها عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند.

فتوحی با اشاره به مهمترین هدف‌های دانشگاه شریف عنوان کرد: افزایش نقش این دانشگاه در تولید و فناوری ارتقای سطح کمی و کیفی زمینه سازی برای تجاری سازی پژوهش‌ها و ایجاد زمینه مناسب برای جذب فارغ التحصیلان از مهمترین اهداف این دانشگاه است، همچنین باید تلاش شود پایان نامه‌های دوره تحصیلات تکمیلی توام به فعالیت‌های مورد  نیاز در صنعت باشد.

وی در خصوص اهداف راهبردی حوزه فناوری دانشگاه شریف بیان کرد: افزایش نقش دانشگاه در توسعه فناوری‌های جدید حمایت از ایجاد و توسعه کسب و کارهای دانش بنیان، کمک به ارتقای رتبه دانشگاه، ایجاد تامل مناسب و ارزش آفرینی بین شرکت‌های دانش بنیان، توسعه درآمدهای پایدار دانشگا‌ه‌ها و توسعه ارتقای مهارت‌ها و توانمندی‌های کار آفرینانه دانشجویان از مهمترین اهداف راهبردی این دانشگاه محسوب می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی