loading...
گروه آموزشی آلم | کنکور
آلم بازدید : 164 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش کشور در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به اعلام دانشگاه‌ جامع علمی و کاربردی و براساس اعلام دانشگاه مذکور اطلاعیه سازمان آموزش کشور در خصوص برخی از کد رشته محل‌های جدید و همچنین اصلاحات انجام شده در برخی از رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی و کاربردی از دیروز 25 بهمن ماه 94 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

وی ادامه داد: براساس اطلاعیه مذکور مهلت ثبت‌نام برای شرکت در دوره‌های مذکور تا ساعت 24، 27 بهمن ماه 94 تمدید شده است.

توکلی بیان کرد:  آن دسته از داوطلبانی که ثبت‌نام نموده‌اند با مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های سایت در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش عنوان کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند با توجه به اطلاعیه روز یکشنبه 25 بهمن در صورت تمایل به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تا صبح امروز دوشنبه 26 بهمن ماه 103632 داوطلب برای پذیرش دوره‌ های کاردانی فنی و حرفه‌ای ثبت‌نام کرده‌اند.

توکلی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای ( ناپیوسته) نظام آموزشی مهارتی دانشگاه جامع علمی و کاربردی با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده ساعت 24، 28 بهمن ماه 94 پایان می‌پذیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش در پایان گفت: به داوطلبانی که تاکنون ثبت نام نکرده‌اند توصیه می‌کنیم به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه کنند و ضمن مطالعه‌ی دفترچه‌ راهنما نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آموزش عربی کنکور
https://goo.gl/s7bXBU
بانک تست کانون
http://www.shop.g-alm.ir/20
سیولیکا
https://www.civilica.com/
بانک تست دهم
http://www.shop.g-alm.ir/20
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی